Mc klubbar med attityd

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Är man med i en mc klubb så får man räkna med att bli häcklad på SH, det är ju bara på skoj och inget att hänga läpp för, Radical Riders bjuder på sig själva och skämtar gärna om sitt eget namn, Rediculous Rajderrrrs & allt vad folk hittar på, det gäller att ha lite distans till detta och inte ta allt på blodigt allvar, det kan lätt bli HA varning om folk i klubben blir hotfulla och aggressiva pga icke medlemmar skojar lite.

/Min 50 öring

GSXR1100R skrev:
Är man med i en mc klubb så får man räkna med att bli häcklad på SH, det är ju bara på skoj och inget att hänga läpp för, Radical Riders bjuder på sig själva och skämtar gärna om sitt eget namn, Rediculous Rajderrrrs & allt vad folk hittar på, det gäller att ha lite distans till detta och inte ta allt på blodigt allvar, det kan lätt bli HA varning om folk i klubben blir hotfulla och aggressiva pga icke medlemmar skojar lite.

/Min 50 öring

Är det någon speciell klubb du tänker på? Några som varit lite extra outlaw senaste tiden?

Eller är det er lilla förening TIBA du tänker på?

soppatorsken skrev:
Är det någon speciell klubb du tänker på? Några som varit lite extra outlaw senaste tiden?

Eller är det er lilla förening TIBA du tänker på?
Generellt så bör man som mc klubbmedlem inte ta sig själv och sin klubb på blodigt allvar, lite distans har aldrig skadat, dom flesta som inte är med i någon klubb är säkert bara av-hund sjuka.

:tungan

UrbanTiger skrev:
Jag är inte med i någon klubb för det suger. Fy faaan va töntigt :rofl
Hoppas det blir förbjudet med kriminella MC-klubbar. Hoppas ni hamnar i fängelse hela bunten :gnissla

Jag är med i Kalle Ankas bok klubb,är jag töntig då? :6surkart

UrbanTiger skrev:
Jag är inte med i någon klubb för det suger. Fy faaan va töntigt :rofl
Hoppas det blir förbjudet med kriminella MC-klubbar. Hoppas ni hamnar i fängelse hela bunten :gnissla
Bra attityd :tummenupp

GSXR1100R skrev:

/Min 50 öring
Det e inte lika kriminellt o konstigt som folk vill göra sken av.Bara schyssta killar som gillar varandra(bögklubb)precis som alla andra.Säger som babben,"fy fan va tåntit"

Last edited:
ktmjacke skrev:
Det e inte lika kriminellt o konstigt som folk vill göra sken av.Bara schyssta killar som gillar varandra(bögklubb)precis som alla andra.Säger som babben,"fy fan va tåntit"
Visst är det töntigt med tuff attityd, men en mc klubb med goa och glada som träffas, trivs och kör roliga rundor & har fester ibland är faktiskt j-t kul.

:yoparty :fyllisar :banana

Jag ska starta KEX, Karlstads Exkrementer. Vi tar över Skåre Hell Moppers lokaler. Vi tänker:

- Uuiiiila fett på alla rakor :banana
- Dra snuten på film :yoparty
- Äga utanför Kenneths Hamburgeri :rock
- Ragga alla villiga brudar utanför McDonalds :slicka

Passa er för KEX :kulspruta :kulspruta :finger

GSXR1100R skrev:
Visst är det töntigt med tuff attityd, men en mc klubb med goa och glada som träffas, trivs och kör roliga rundor & har fester ibland är faktiskt j-t kul.

:yoparty :fyllisar :banana
Håller med dig fast o fullt. :)

valmers skrev:
Jag ska starta KEX, Karlstads Exkrementer. Vi tar över Skåre Hell Moppers lokaler. Vi tänker:

- Uuiiiila fett på alla rakor :banana
- Dra snuten på film :yoparty
- Äga utanför Kenneths Hamburgeri :rock
- Ragga alla villiga brudar utanför McDonalds :slicka

Passa er för KEX :kulspruta :kulspruta :finger
Du är inte riktigt klok :kocko

MC-klubbar suger fett, vem fan har lust träffa likasinnade (folk som gillar att köra hoj) och är ju bara korkade mäniskor som orkar engagera sig i en klubb, lägga ner tid och själ i att arrangera bankörningar, justa hojrundor, fester, osv för klubbpolarna och andra hojåkare i byn, utan så många tack, och nästan inga "Klubbar" som gnäller eller ställer några större krav på sina medlemmar, djupare engagemang är frivilligt, men förstår ändå inte hur dom orkar hålla på! :kocko

Att hojrundor via en MC-klubb ger en viss kontinutet, att man lär sig hur klubbkompisar kör, så man genast hamnar på rätt plats "i ledet", så att rundorna fungerar bra, är bara skitsnack, bara hänga med på en allmänt hållen runda, via nätet, stånga sig fram, och hoppas allt går bra!

Tycker det verkar enklare gå på krogrundor på stan, spela roll att ölen är dyr och att det är annat löst folk på plats, bättre hänga på ett forum på nätet, dölja sig bakom ett "nickname", där kan man ju vara dryg utan att behöva möta den man munhuggs med öga mot öga. Och spela roll att forumet man hänger på, helt plötsligt försvinner, kanske pga att forumägaren ruttnat, och stänger av strömbrytaren, då är det väl bara att byta till ett annat forum..

Bara vad JAG tycker och tänker... om såväl klubbar med "mer attityd" och vanliga hojklubbar, lite sarkastsikt.. :rolleyes: , men hur man tycker kring hojklubbar är givetvis fritt upp till var och en..

/B

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey