Kinnekulle den 5:e juli

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Hoj
R6
Filmade ju en del med hjälp av bl a bluegreengrey och trollis. Nu har jag lagt ner ca 50 timmar på redigering (är ingen hejare på sånt) och har version 3 klar. Jag är inte 100% nöjd (men det blir jag nog aldrig) men den är rätt hyfsad ändå. 17 minuter ligger den på nu och jag har funderat på att lägga upp den på nån server någonstans men dels är det ju olagligt eftersom jag har musik i filmen (ja, jag har lite problem med att göra sånt. Nojigt? Jo men visst...) och dels så blir inte kvaliteten särskilt bra om man ska kunna hålla ner storleken. Tänkte istället att ni andra URR:are som vill och var med på Kullen då kunde få den på CD istället. Eller så tar vi en filmkväll med lite pilsner :yoparty hemma hos mig i höst :) så kan jag kanske dessutom stiga till nivå 3 (se http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=496487&postcount=7). Blir det festalternativet så är naturligtvis övriga URR:are också välkomna! :D

Synpunkter?

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Det låter finfint n'Lasse :yoparty :banana

Jag vill ha allt... Öl, filmvisning och cd :crash

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Du kan göra filmen i riktigt bra och fint format och sända över till mig så har jag den på "hemligt" ställe tillgänglig för de med bredband ;) Finns ändå en massa Eurosport-rippar och annat godis där...

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...