Absolut sista onsdagturen STHLM 20/10 !??

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Jag, smasseman, gubben min och ev. några fler funderar på att trotsa hösten och ta en onsdagstur igen :tummenupp
Sist blev vi 13 st. trots kyla ,mörker och regn!
Vi tänkte sticka vid 17-tiden så att det inte hinner bli så mörkt, så alla ni som inte är veklingar, häng på! :squid
 

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Ort
Bortalängeholm
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Och då har Du tänkt att köra runt i Vaxholm för 3´d ie gång utan hälsa - när jag står och viftar och roterar med arma och ben :D

Kanske jag ska komme på MC då!! :va
(Kör ju fortfarende te jobbet på MC (står runt hörnet v. Vaxholms Hotell - tutta på och jag kommer fram!!))
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Galne Dansken skrev:
Och då har Du tänkt att köra runt i Vaxholm för 3´d ie gång utan hälsa - när jag står och viftar och roterar med arma och ben :D

Kanske jag ska komme på MC då!! :va
(Kör ju fortfarende te jobbet på MC (står runt hörnet v. Vaxholms Hotell - tutta på och jag kommer fram!!))

Men vafan! Nu måste jag nog skaffa glasögon när jag kör!! Var stod du nuuuu då??!! Klart jag skulle hälsa om jag bara sett dig! :)
 

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Ort
Såtenäs
Hoj
Hojlös men hjärtat klappar aprilia
Jahapp! Nu ska jag banne mig inte köra nån sketen postbil om solen skiner. Ledig både onsdag och torsdag. Åker väl o rekar lövtätheten på vägarna under dagen.. :D :tummenupp Nån mer som kommer loss tidigare? Jag (vi) hämtar upp resternade vid? Donken Väsby?

1. bikerwoman
2. gubben
3. smasseman
4. Don Tomaso (kan från lunch typ) :yoparty
5.
6.
 

English Bloke

Re-living the 80's
Gick med
21 Sep 2003
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R 750 1986, Yamaha RD350LC 1982, Triumph Bonneville 1969, etc. etc.
Låter kul! Måste ut och testa min nya leksak :).

1. bikerwoman
2. gubben
3. smasseman
4. Don Tomaso (kan från lunch typ)
5. Delbert71
6.
 

smasseman

Snart är vi tillbaka igen :-/
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Tyresö med eget garage
Hoj
CBR 600 -87
delbert71 skrev:
Låter kul! Måste ut och testa min nya leksak :).

Såg på din avatar i morse att du har bytt hoj så jag var på väg att dra ett PM till dig och säga åt dig att dyka upp med den nya hojen men nu slipper jag ju det. Du snackade ju lite löst om att byta hoj för ett par veckor sedan, fan va snabb du är. Själv har jag varit på väg att byta hoj i 3 år.
Ännu mer muller på onsdag, kul :tummenupp
 

English Bloke

Re-living the 80's
Gick med
21 Sep 2003
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R 750 1986, Yamaha RD350LC 1982, Triumph Bonneville 1969, etc. etc.
smasseman skrev:
Såg på din avatar i morse att du har bytt hoj så jag var på väg att dra ett PM till dig och säga åt dig att dyka upp med den nya hojen men nu slipper jag ju det. Du snackade ju lite löst om att byta hoj för ett par veckor sedan, fan va snabb du är. Själv har jag varit på väg att byta hoj i 3 år.
Ännu mer muller på onsdag, kul :tummenupp

Sålde Guzzin i lördags och köpte Ducatin dagen efter.
Forza Italia! :yoparty .
 
Last edited:

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
Jag och "loket" kommer! :brinnerup

1. bikerwoman
2. gubben
3. smasseman
4. Don Tomaso (kan från lunch typ)
5. Delbert71
6. Biifer

Var där i tid nu alla, det blir mörkt och sisten dit leder turen? :D
 

Barba

Med lem
Gick med
12 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Noll
Ni är ju fasen inte riktigt kloka :dummer

Det är vinter nu, och på vintern ska man sitta inne värmen med en varm och/eller stark dryck och en tjock filt och tycka synd om sig själv.
Visst, stick ut och åk ni bara, men akta er för pingviner, snöplogar och isbrytare.

... okej, jag är avundsjuk... som satan. Var tvungen att åka till garaget och putsa och viska kärleksord till Brevan i helgen. :gråta
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Kör ni söder om stan är jag på, annars får jag väl göra som vanligt o irra omkring själv nu när angola gått i ide.. :hihi
 

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Ort
Såtenäs
Hoj
Hojlös men hjärtat klappar aprilia
Angola :va Jag fundera faktiskt på att säga god hjul till Slingerbulten denna gång. Fick ju nos på inkomst förra gången jag försökte..planen är nu slingerbulten runt 12 tiden o sen lite mörkerkörning me di andra tappra hjältarna. Har vi nån mötesplats än? Donken Svea eller Väsby?
 

smasseman

Snart är vi tillbaka igen :-/
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Tyresö med eget garage
Hoj
CBR 600 -87
Barba skrev:
Ni är ju fasen inte riktigt kloka :dummer
:FU
Barba skrev:
Visst, stick ut och åk ni bara, men akta er för pingviner, snöplogar och isbrytare.
:rofl

Don Tomaso skrev:
Har vi nån mötesplats än? Donken Svea eller Väsby?
Jag röstar ju för körning söder om stan men dom enda som hittar bra vägar bor väl norr om stan så det lär väl bli Väsby som vanligt :huvet
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Don Tomaso skrev:
Angola :va Jag fundera faktiskt på att säga god hjul till Slingerbulten denna gång. Fick ju nos på inkomst förra gången jag försökte..planen är nu slingerbulten runt 12 tiden o sen lite mörkerkörning me di andra tappra hjältarna. Har vi nån mötesplats än? Donken Svea eller Väsby?

www.angolastuntcrew.com :hihi

Jag bor i Södertälje, så jag har närmre till Slingerbulten än till Donken svea eller väsby..
 

Rocco

Guest
Om gudarna är nådiga så har jag inte så mycket på jobbet så jag kan sluta tidigare och hänga med! Men det vet jag inte förrän på Onsdag.... uppsamlingsplats är trevligt och veta....

//Anders
 

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Ort
Såtenäs
Hoj
Hojlös men hjärtat klappar aprilia
Vaknade nyss o tittade ut :( . Plaskvåt asfalt på lokala vägen som går här. Rätt bra referens för hur de roliga vägarn kan tänkas se ut i länet..Eller? Grå himmel o 6 grader. TV4:as satellitbild skvallrar om en molntunga som snart har dragit förbi. Sen en lucka tills nästa molntjok kommer..Hmm.. har det torkat upp till kl. 13 tro? Några som vill möta upp på Donken Sveavägen då? Fortfarande slingerbulten för min del. Sen möta upp "mörkerriddarna" i Väsby om vädret tillåter annars kör jag "Millan" till sitt vinteride....Snyft.. :tomten
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Suck ja ... ser ju inte så lovande ut, men om det bara är uppehåll vid 17-tiden så tar vi nog en sväng i vilket fall som helst. Just nu duggregnar det här :(
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top