bokad bankörning

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Så var det dax igen. Nu har jag bokat Karlskoga igen denna gång tre dagar i följd 4,5 och 6 April 2005. 700 för en dag och 1500 för alla tre. Var lite dålig uppslutning sist... någon Retta och någon Busa var där från klubben med var var alla andra?? Bara att maila mig/ Mike andersson :yoparty :7peta

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Åjävlar.

Det var inte illa.
4=Måndag
5=Tisdag
6=Onsdag...

Är det tänkt att bli en 'licens'-grupp med folk utan gällande försäkring (i år IF & StyggGanska) så man kanske kan vara med o leka ?

mike andersson skrev:
Så var det dax igen. Nu har jag bokat Karlskoga igen denna gång tre dagar i följd 4,5 och 6 April 2005. 700 för en dag och 1500 för alla tre. Var lite dålig uppslutning sist... någon Retta och någon Busa var där från klubben med var var alla andra?? Bara att maila mig/ Mike andersson :yoparty :7peta

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
YZ 450 -08 Motard
det blir en ren licens grupp och den andra gruppen ska vi snacka lite mer om sen... Det är ju privat hyra inga som är där från fb om jag säger så.. messa mig gärna så berättar jag. Kul att det finns intresse!

Jedda

Lathet är uppfinnarens största idéspruta
Gick med
13 Sep 2003
Hoj
Hopp igen med ny motor å allt
Vad menas med ren Licensgrupp?
Jag kanske är lite :kocko men jag fattar inte
Men det låter intressant

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Här kommer lite mer info om bankörningen. Det blir två grupper. Enför alla hojar som är registrerade för gatbruk och en grupp för alla med race hoj och en giltig licens. Gathojs gruppen kommer alla som kör gathoj. Oavsett FB man har.
Vi kör i haltimmerspass hela dagen Från 9-16 varje dag. Eventuellt även till 18. Det är först till kvarn som gäller. Max 25 / Grupp. Betalning sker på bankgiro 5826-5018 och det står på mig Mikael Andersson ange. Namn, grupp och vilken dag/dagar det gäller.

Fråga gärna om jag glömt något. :fatta!

sandstream

Guest
mike andersson skrev:
Här kommer lite mer info om bankörningen. Det blir två grupper. Enför alla hojar som är registrerade för gatbruk och en grupp för alla med race hoj och en giltig licens. Gathojs gruppen kommer alla som kör gathoj. Oavsett FB man har.
Vi kör i haltimmerspass hela dagen Från 9-16 varje dag. Eventuellt även till 18. Det är först till kvarn som gäller. Max 25 / Grupp. Betalning sker på bankgiro 5826-5018 och det står på mig Mikael Andersson ange. Namn, grupp och vilken dag/dagar det gäller.

Fråga gärna om jag glömt något. :fatta!
Ska man tolka det som att vi som har gilltiga trafikförsäkringar på bana får köra ihop med dem som inte har det? (Tänker på IF och TH).

FredR1k

www.hojdack.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6+yz426+wr450
WestW skrev:
Någon som ska åka?
Lite sugen men vädret kan ju vara lite lurigt så tidigt på året bara :(

Det lutar åt det, om det finns platser kvar. Men det tror jag.

Jag vet förutom mig typ minst 3 pers som är jäklit sugna så det blir nog ett gäng. Vi ska träffas i veckan å snacka lite så jag kan återkomma med mer info senare i veckan.

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
FredR1k skrev:
Det lutar åt det, om det finns platser kvar. Men det tror jag.

Jag vet förutom mig typ minst 3 pers som är jäklit sugna så det blir nog ett gäng. Vi ska träffas i veckan å snacka lite så jag kan återkomma med mer info senare i veckan.

Lite orolig för vädret bara. Tjata lite på aRWe också. Han kan säkert köra när det är snö också för han har väl sådanadär kedjor som slänger under hjulet på hayabussen :tungan

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
WestW skrev:
Lite orolig för vädret bara. Tjata lite på aRWe också. Han kan säkert köra när det är snö också för han har väl sådanadär kedjor som slänger under hjulet på hayabussen :tungan
WestW-arWe
1-0

:hihi

Bara två grupper?
oförsäkrad skitsnabb grupp
försäkrad skitsnabb grupp
ajaj, då kan man ju inte inte va med alltså. *bromskloss* :(

Last edited:

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
WestW skrev:
Det där ska du få äta upp :fatta!

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...