Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
A har det varit innan om man inte blivit degraderadSwedie skrev:Samma här, är det A eller B du betalar för? mig är det iofs A licensen.
Kan inte vad som ingår i Trygg-licensförsäkringen men generellt verkar den försäkring som ingår i licenser vara ett stort skämt!Swedie skrev:Denna licens ska väl täcka olycksfall. Ska inte jag få nån sorts ersättning för fotskadan jag har från en tävling i Juni? Detta är en öppen fråga.
I senaste IB står det lite kort om frågan. Den största posten är just försäkringarna (ca 60% om jag minns det rätt).stavgren skrev:Finns det någon redovisning vart licenspengarna tar vägen?
hur blev du uppklassad till A????Swedie skrev:Samma här, är det A eller B du betalar för? mig är det iofs A licensen.
Denna licens ska väl täcka olycksfall. Ska inte jag få nån sorts ersättning för fotskadan jag har från en tävling i Juni? Detta är en öppen fråga.
blom skrev:hur blev du uppklassad till A????
spyan skrev:fick åxå inbetalningen på licensen i dag !
och jag fick en b-licens ???![]()
ja ja skit i detfår la köra rookie 1000 i år då..............
pengar styr...blom skrev:hur blev du uppklassad till A????
oscar skrev:Han tiggde sig till den...![]()
Jag har samma ¨problem¨ som Tobbe, dvs fått inbetalningskort för B-licens!
Axxexs skrev:(46 553,54 yen kostar A-licensen!)![]()
swedie skrev:För att bre på lite så har jag nu Helspons samt troligen ett lass med däck från herre på täppen hos Michelin (vet mer nästa vecka).
spyan skrev:fick åxå inbetalningen på licensen i dag !
och jag fick en b-licens ???![]()
ja ja skit i detfår la köra rookie 1000 i år då..............
oscar skrev:Han tiggde sig till den...![]()
Jag har samma ¨problem¨ som Tobbe, dvs fått inbetalningskort för B-licens!
jorpes skrev:Verkar vara dålig koll någonstans!
Tittade i Svemo protokoll. O det verkar som Jonas Hanssen (R1000) är den enda som klassats upp. Finns inga listor på uippklassade förare. (Antagligen de som särskilt bett om att få uppklassning. DonQ, du har väl också snackat med dom, men du fanns inte i mötesprotokollet)
Förra året skickades en lista ut på uppklassade. Antagligen har Svemo(Lodnert) missat att klassa upp förare.
Hur kan detta ske? Sover Svemo?
Zzzzz man blir när furbundet sover.
/E
Administrativa biten hos Svemo är inte den bästa, men tjata lite så ordnar det sig. Så fungerar det i Sverige tydligen.Don Quixote skrev:Jag ringde Sköld och fick bekräftat att jag är uppklassad. När och hur dom hade tänkt meddela mig annars vet jag inte...
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning