hur blev du det? tävling av något slag?hermes skrev:. ja då var man utvald till Opel selected driver. åka NY bil gratis i tre månader och har schansen på att vinna en ny Opel.
hermes skrev:. ja då var man utvald till Opel selected driver. åka NY bil gratis i tre månader och har schansen på att vinna en ny Opel.
japp, man fick skriva in till opel, och sedan komma på interjuv, sen var man ju så himla charmig att de inte kunde säga nej. ska hämta ut den på onsdagMikkE skrev:hur blev du det? tävling av något slag?
men du fick det genast mkt jobigare. och speciellt när det är DE som pröjsar allt. uj uj uj. avis.hermes skrev:japp, man fick skriva in till opel, och sedan komma på interjuv, sen var man ju så himla charmig att de inte kunde säga nej. ska hämta ut den på onsdag
anja skrev:varför skulle man vilja det? det är en opel. inte ens att den är gratis och ny skulle räcka för att jag skulle vilja köra den i tre månader.
anja skrev:varför skulle man vilja det? det är en opel. inte ens att den är gratis och ny skulle räcka för att jag skulle vilja köra den i tre månader.
Måste fråga, vad har ni haft för opel då??DJM skrev:opel är fan det sämsta märket i hållbarhet om jag får säga det.
Haha så går det ju att göra även på fler bilarNinjaboy skrev:En polare hade en Open Ascona när vi var 18 och han skröt jämt om hur grymt den gick. En gång när jag åkte med honom skulle han visa hur lätt han kunde spinna med den. Han trampade på ordentligt och dyngsläppte kopplingen, vi for sakta framåt med ett väldigt motorvarvtal. Han tittade stolt på mig och flinade över sin coola bil tills jag påpekade att det inte spann alls utan det var kopplingen som slirade. Leendet försvann när det började lukta bränt inne i kupén.
Willmar skrev:Måste fråga, vad har ni haft för opel då??
Nån gammal kadett?
Jag har kört en massa olika märken, nu jobbar jag med Saab och Opel. Har köpt en massa Oplar, tycker de duger kanon för mig.
DJM skrev:opel är fan det sämsta märket i hållbarhet om jag får säga det.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|