Krökatråden

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nu har vi en träningstråd, en viktminskningstråd och en snustråd här på forumet. Denna vecka verkar ha gått i hälsans tecken.

Startar därför en krökatråd eftersom det verkar vara ett stort intresse hos många.

Mina två bästa polare har vit MÅNAD (alltså inte vit vecka) och det här går ut över mig eftersom jag inte har nån att dynga till med på fredagskvällarna. Det är pest.

Visst skulle man klara sig utan alkohol i en månad, men oj vad trist livet skulle bli. Någon som lyckats ?

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
En sak till

Såg att Cliff Barnes här i Sthlm serverar groggar gjorda på gin och julmust.
Någon som testat? Låter som om det skulle kunna funka, men samtidigt inte.

Här skulle vi även kunna dryfta drinktips och vintips. Är själv ingen vinkännare
så tar tacksamt emot tips på goda (röda) viner. Annars blir det den gamla vanliga El Coton som slinker ner i den gröna påsen på bolaget....

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Starstriker skrev:
Nu har vi en träningstråd, en viktminskningstråd och en snustråd här på forumet. Denna vecka verkar ha gått i hälsans tecken.

Startar därför en krökatråd eftersom det verkar vara ett stort intresse hos många.

Mina två bästa polare har vit MÅNAD (alltså inte vit vecka) och det här går ut över mig eftersom jag inte har nån att dynga till med på fredagskvällarna. Det är pest.

Visst skulle man klara sig utan alkohol i en månad, men oj vad trist livet skulle bli. Någon som lyckats ?
Du har hamnat i fel sällskap, skaffa nya vänner. De du har drar ner dig i skiten.

- Johan

PS. Tips, leta på parkbänkar nere vid vattenbrynen, de brukar vara glada i flaskan. DS.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Har druckit Jägermeister och Julmust. Fungerar rätt bra. Kan tänka mig att Gin gör det hela ännu godare...

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Starstriker skrev:
En sak till

Såg att Cliff Barnes här i Sthlm serverar groggar gjorda på gin och julmust.
Någon som testat? Låter som om det skulle kunna funka, men samtidigt inte.

Här skulle vi även kunna dryfta drinktips och vintips. Är själv ingen vinkännare
så tar tacksamt emot tips på goda (röda) viner. Annars blir det den gamla vanliga El Coton som slinker ner i den gröna påsen på bolaget....
El Coto är fint, Lindemann likaså. Montecillo gillar jag. Har druckit några viner från Chile för 60-70:- med som har varit riktigt bra.

Vodka lime e ju inte heller fel. Vanilla sky funkar ;). Long Island Ice tea eller. 8 cl tequila rose, 4 cl skeppet (eller annan smaklös vodka). Fyll upp med mjölk.

- Johan

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
mr_rockster skrev:
Du har hamnat i fel sällskap, skaffa nya vänner. De du har drar ner dig i skiten.

- Johan

PS. Tips, leta på parkbänkar nere vid vattenbrynen, de brukar vara glada i flaskan. DS.

Hehe. Nya polare kan man nog hitta utanför systemet. Kan ju alltid köpa ut åt några småtjejer.

De här snubbarna dricker inte speciellt mycket om man jämför med hur andra dricker. Några öl och 2-3 drinkar på fredagen (som jag). Thats it. Däremot är det nog många som känner sig kontaminerade nu efter jul-nyårshelgen och tar till drastiska metoder för att komma tillrätta med det. Men vafan, en vit MÅNAD :kocko Nu ringde den ena och ville gå ut med mig ikväll. Och dricka cola. Han fick nobben. Har han vit månad ska han fan inte kolla på :tuttar heller.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
hållundan skrev:
Haha, rätt. Eller så hänger han med, så läskar du honom med en massa gött :)

Haha. Japp, det är bara att langa in kortet i baren och sätta hårt mot hårt !

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Starstriker skrev:
Hehe. Nya polare kan man nog hitta utanför systemet. Kan ju alltid köpa ut åt några småtjejer.

De här snubbarna dricker inte speciellt mycket om man jämför med hur andra dricker. Några öl och 2-3 drinkar på fredagen (som jag). Thats it. Däremot är det nog många som känner sig kontaminerade nu efter jul-nyårshelgen och tar till drastiska metoder för att komma tillrätta med det. Men vafan, en vit MÅNAD :kocko Nu ringde den ena och ville gå ut med mig ikväll. Och dricka cola. Han fick nobben. Har han vit månad ska han fan inte kolla på :tuttar heller.
Helt rätt! De ska lära sig att under en vit månad ska man knappast ens få tänka på det täckta könet ;). Du borde gå ut själv och se till att ha askul, ta med kameratelefon och skicka bilder på tjejer som dricker drinkar... bara för att jävlas förståss...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Frågan är den, om man ska suba ner sig gött idag. Eller bara smutta på dunchen...

Planet till Geneve och Alperna går 8 imorrn bitti ;)

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Thundercat skrev:
Vodka + julmust = julgroggen nr 1

Man kanske skulle testa det trots att julen är förbi. Har slattar av både det ena och det andra kvar hemma. Och adventsstjärnan hänger kvar, så lite jul är det ju trots allt. Heh.

Det är ungefär såhär dax det börjar dra i öltarmen på fredagar. En öl och en snus vore inte så tokigt.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
hållundan skrev:
Frågan är den, om man ska suba ner sig gött idag. Eller bara smutta på dunchen...

Planet till Geneve och Alperna går 8 imorrn bitti ;)

Äh, dunka ner dig ordentligt. Sätt standarden för den kommande veckan direkt!

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Starstriker skrev:

Jag har aldrig nån att kröka med :(

nästan..

MikkE

Guest
Vi kan ju fråga NoicE om han tycker att det skulle vara skoj med en "vit månad" :hihi

Jag själv känner aldrig för att supa varje vecka. Någon gång i månaden funkar bra.

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
MikkE skrev:
Vi kan ju fråga NoicE om han tycker att det skulle vara skoj med en "vit månad" :hihi

Jag själv känner aldrig för att supa varje vecka. Någon gång i månaden funkar bra.

Tja, för mig är det inte fråga om att supa. Inte som jag gjorde när jag var 25 iaf. Det är mer en social grej. Jag måste få komma ut bland folk på fredagen efter att ha suttit inlåst på kontoret hela veckan. På fredagar MÅSTE man ut och ta några öl. Det är tradition. Spektaklet behöver ju inte sluta 0500 på lördagmorgonen. Jag brukar känna mig nöjd strax efter midnatt. Det är sällan det blir roligare senare. Däremot blir man fullare. Och pankare.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Fernet branca & Cola är favoriten i norra Argentina, helt ok att partaja på :fyllisar

Annars är Tequila utan tjafs min favorit, på krogen blir det mest mörk öl typ Guinnes.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO