GSXR1100R
The older i get the faster i was
Vi tänkte gå ut på krogrunda i Götet, vet ni några bra ställen, inget fjårtisdisco altså, ålder mellan 30-45 och ingen mogendans.
Ös? Valand, Nivå, Nivå är lite "brat:igt"GSXR1100R skrev:Vi tänkte gå ut på krogrunda i Götet, vet ni några bra ställen, inget fjårtisdisco altså, ålder mellan 30-45 och ingen mogendans.
Inga rockpubar?Hultan skrev:Ös? Valand, Nivå, Nivå är lite "brat:igt"
GSXR1100R skrev:Vi tänkte gå ut på krogrunda i Götet, vet ni några bra ställen, inget fjårtisdisco altså, ålder mellan 30-45 och ingen mogendans.
Diamondogs, Dancing dingo!GSXR1100R skrev:Inga rockpubar?
Rockbaren, sådär ställe. Ligger på ett hörne vid Avenyn, mot heden till. Kommer inte ihåg gatnamnet.GSXR1100R skrev:Inga rockpubar?
Självklart!GSXR1100R skrev:Inga rockpubar?
Man skulle kunna tro att du och jag mest hela tiden bara är ute och festar tillsammans....Långa farbron skrev:I det fallet finns Palace och Bubbels,disco men mycket ragg.
Man skulle kunna ta en sväng på Deep om man kan tänka sig att krypa ner lite i ålder till runt 27-35.
Lungnare alternativ är Hevan 23 (hotel gothia)bra start eller Brasseri lipp (granne med Bubbels) vanligt att man börjar på Lipp för att sedan rulla ner i källaren på Bubbels.
Rockbaren finns faktiskt ett ställe som heter ..men jag tror det ligger lägre i åldern.
Ja dt var vad jag kunnde komma på i den åldersgruppen.
hållundan skrev:The flying scotshman är trevligt, om än jävligt trångt.
Ligger också på en av Avenyns alla tvärgator. Ska visst ligga nåt nytt ställe vägg i vägg va? BLVD? Värsta BRATstället har jag hört
OOO ja..UrbanTiger skrev:Dancing Dingo har kostat en och annan hjärncell
Var väl 4 år sen sist jag var där. Samma ös fortfarande ibland ?
Diamondogs.Mark skrev:Var är det som dom har 3 för 1 på avenyn?
hållundan skrev:Sticky Fingers, mitt favoritställe. Rock, 4 våningar med olika typer. Trivs bäst längst ner
Ett ställe för alla åldrar...
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari