Tyckte mig höra att någon efterfrågade husabergtjejerna från på2hjul. Jag får väl helt enkelt dela med mig av några då. Här kommer de.
Marals76 skrev:Tyckte bara Husaberg var pinsamma. Använda sig utav tjejer som inte såg ut en dag över 14
Mattiaz skrev:Husabergtjejen med mörkt hår var lätt den sötaste monterbruden på hela mässan, många andra montrars brudar var ju bara plastiga...
Sen fick jag höra att Suzuki fått in över 100 klagomål på förra året monterbrud med det målade skinnstället. Hur fan orkar man ens sätta sig och skriva ett klagomål på en sådan sak
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1155527&postcount=24 Nöjd nu?Bettan skrev:Åh, vad trött jag blir! Det är väl bättre att införa lättklädda karlar också i så fall?!
Dessa tjejer visar lite mage, är det värre än att visa sin urringning på sin avatarbild t.ex?Syss skrev:Personligen tycker jag det känns ganska förlegat och faktiskt osmakligt att använda sig av lättklädda brudar för att locka folk till ens monter/att köpa ens tidning (se på utländska MC-tidningar, exemepelvis). Det är bara att hoppas att även utställarna snarast inser att lättklädda tjejer inte har med bilar, hojar och annat att göra...
Bettan skrev:Åh, vad trött jag blir! Det är väl bättre att införa lättklädda karlar också i så fall?!
pa2hjul skrev:Dessa tjejer visar lite mage, är det värre än att visa sin urringning på sin avatarbild t.ex?
stephenj skrev:Tror alla tjejer älskar hoj...(är jag trångsynt nu? )
Syss skrev:Personligen tycker jag det känns ganska förlegat och faktiskt osmakligt att använda sig av lättklädda brudar för att locka folk till ens monter/att köpa ens tidning (se på utländska MC-tidningar, exemepelvis). Det är bara att hoppas att även utställarna snarast inser att lättklädda tjejer inte har med bilar, hojar och annat att göra...
Han kanske har full koll på märket som han säljer kalsonger för. Ser du han efter en fotbollsmatch så kan du fråga lite om hur du ska tvätta dina CK kalsonger, då e det okej förstår du välsuntrip skrev:Vaörför gnäller inte alla på denna istället???
http://www.expressen.se/content/1/c6/09/14/22/ac2a629e.jpg
Dubbelmoralen bland vissa är sååå härlig :kocko
Syss skrev:Personligen tycker jag det känns ganska förlegat och faktiskt osmakligt att använda sig av lättklädda brudar för att locka folk till ens monter/att köpa ens tidning (se på utländska MC-tidningar, exemepelvis). Det är bara att hoppas att även utställarna snarast inser att lättklädda tjejer inte har med bilar, hojar och annat att göra...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|