Jo tanken slogg mig nu lagom till våren och allt att man kunde bilda en liten MC klubb, kanske bestående enbart av 125cc till att börja med.
Den skulle befinna sig centrerad på lämpligt ställe mellan dom intresserade (dock inte för långt ifrån varandra).
Vi skulle expempelvis ha en egen hemsida eller tråd här på SH där vi kan planera våra körningar och träffar. på så vis träffas ofta och köra i en liten grupp.
Mycket gemenskap förståss och alla med sporthoj är välkomna.
Det skulle kanske vara av intresse att hyra ett garage eller liknande till klubben där vi kan meka lite tillsammans bland annat. (går att söka bidrag till lokal) och lokalen skulle då vara själva "centrum" för vart klubben skulle vara centrerad.
Ni som åker häromkring jkpg, växjö mm, värnamo. Skriv upp er på listan så kan vi ju kolla hur många det är. Sen får ni alla gärna vara med i en eventuell förening, clubb.
Ni som skulle ha ett eventuellt intresse för klubben kan rösta i polen.
Skriver upp migsjälv till att börja med.
1. philsson (sävsjö)
Datum är nu spikat för våran första träff
Nu har jag bestämt ett datum så att ni alla kan planera in det i tid osv så ingen behöver missa våran första träff.
Träffen kommer att vara i Jönköping och där ska vi diskuttera det ena och det andra angående ämnet. Sen förhoppningsvis så blir det till att köra lite.
Vi träffas Kl 15 Atollen den 19 mars... Säg till om ni har några bättre förslag.
Ses där. !.
Mycket gemenskap förståss och alla med sporthoj är välkomna.
Det skulle kanske vara av intresse att hyra ett garage eller liknande till klubben där vi kan meka lite tillsammans bland annat. (går att söka bidrag till lokal) och lokalen skulle då vara själva "centrum" för vart klubben skulle vara centrerad.
Ni som åker häromkring jkpg, växjö mm, värnamo. Skriv upp er på listan så kan vi ju kolla hur många det är. Sen får ni alla gärna vara med i en eventuell förening, clubb.
Ni som skulle ha ett eventuellt intresse för klubben kan rösta i polen.
Skriver upp migsjälv till att börja med.
1. philsson (sävsjö)
Datum är nu spikat för våran första träff
Nu har jag bestämt ett datum så att ni alla kan planera in det i tid osv så ingen behöver missa våran första träff.
Träffen kommer att vara i Jönköping och där ska vi diskuttera det ena och det andra angående ämnet. Sen förhoppningsvis så blir det till att köra lite.
Vi träffas Kl 15 Atollen den 19 mars... Säg till om ni har några bättre förslag.
Ses där. !.