Sveavägen 14.00

Baby-ninja

youliveaslongasiletyou
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Baby ninja
Premiär fikande på mcd fyra friska? hojjare dök upp... :)

Bifogat

• Pmindre.JPG
    Pmindre.JPG
    39.9 KB · Visningar: 576
  • P1mindre.JPG
    P1mindre.JPG
    34.9 KB · Visningar: 432
Tog oxå en premiärrunda idag, fy fan vad skönt det var o bli av med lite abstinens.

Det var inte speciellt kallt faktiskt, jag trodde det skulle vara värre.
Sen var det ju kul att köra södra länken också, var premiär med hoj där :)

Har också kört idag. Jihaaa....

Det tog dock ett tag innan jag fattat att jag kopplat reservslangen och den andra slangen från tanken fel... :mad: :huvet

jag var ut på andra åket för året... blev bara en halvmil eller så för jag hade inga varma kläder på.. men kul var det :)

myspinnen skrev:
jag var ut på andra åket för året... blev bara en halvmil eller så för jag hade inga varma kläder på.. men kul var det :)

Jag vill åka med dej! Jag håller på och byter däck nu - i slutet av nästa vecka bör jag vara hjulbunden igen!

bikerwoman skrev:
vaffö var det ingen som sa nåt??!!!! :huvet

Det var ju inte direkt planerat...
:rolleyes: Brukar sällan vara det när det gäller oss. Vi hade bara tur att vi fick igång en av hojarna. Cebran är inte så pigg utan behöver en del omvårdnad innan start...

/Watson och Baby-ninja

najs! såg en ktm motard i hooden idag fyfaaan de liva upp stämmningen rätt bra :)

SNART VÅR!

ATTENTAT... ni kan inte åka utan mig.....ok jag är lite avvis jag vill oxå åka nu :huvet

myspinnen skrev:

förstår att de va kallt.. för de tar nog ett tag att åka 5 km på bågen du har på avataren din :)

Baby-ninja skrev:
Premiär fikande på mcd fyra friska? hojjare dök upp... :)

Den där gaml hojen på det högra kortet och dess ägare tror jag minsan att jag mötte på Nynäsvägen vid skogskyrkogården strax efter 15.... Någon härifrån? Avundsjuk blev jag iaf... som fan...

korvgubbe skrev:
Den där gaml hojen på det högra kortet och dess ägare tror jag minsan att jag mötte på Nynäsvägen vid skogskyrkogården strax efter 15.... Någon härifrån? Avundsjuk blev jag iaf... som fan...

Det är "Gubbrejsarn" han dök upp när vi precis va på väg därifrån, han bor i Haninge så det kan nog stämma att han sågs på Nynäsvägen.

/FW

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...