GSXR1100R
The older i get the faster i was
Vi träffas 14.00 på Monte Composte (St Hans Backar). Medtag pulka och fika
1. GSXR1100R med crew
2.
3.
4.
5,
6.
7.
8.
1. GSXR1100R med crew
2.
3.
4.
5,
6.
7.
8.
Nu e han helt plötsligt frisk????GSXR1100R skrev:Vi träffas 14.00 på Monte Composte (St Hans Backar). Medtag pulka och fika
1. GSXR1100R med crew
2.
3.
4.
5,
6.
7.
8.
Åka pulka kan man ju göra utan att böja benen som en fakir, åkte idag med ungarna, verkligen kul och massor av snöKung Otto skrev:Nu e han helt plötsligt frisk????
Själv gillar jag motorcyklar,men smaken e olikaGSXR1100R skrev:Åka pulka kan man ju göra utan att böja benen som en fakir, åkte idag med ungarna, verkligen kul och massor av snö
Ähh va fan lite snö är ju bara kul, det smälter snart bort och då är det vårKung Otto skrev:Själv gillar jag motorcyklar,men smaken e olika
Inga andra "krav" du harMr K skrev:om gsx hämtar mig och sebbe och vi är tillbaka till 1545 så e det lungt ....
Kolla med Rogerr, jag har redan 3 ungar i bilen.Mr K skrev:om gsx hämtar mig och sebbe och vi är tillbaka till 1545 så e det lungt ....
3?!?!?! har du förökat sig redanGSXR1100R skrev:Kolla med Rogerr, jag har redan 3 ungar i bilen.
Dom tar med en till hulliganÅsa #96 skrev:3?!?!?! har du förökat sig redan
GSXR1100R skrev:Dom tar med en till hulligan
ok visste inte att han skulle med ....GSXR1100R skrev:Kolla med Rogerr, jag har redan 3 ungar i bilen.
Jag har 3Åsa #96 skrev:*ehhhh* kom just på ett smärre problem, jag har ingen pulka....... Men jag kan säkert sno en av någon unge eller så
Han vet inte heller om det, ving voooogevMr K skrev:ok visste inte att han skulle med ....
tar du med laptimer? vi måste ha tävling ...... hehe
Åk till OBS Burlövcenter, där kostar en pulka 39:-Åsa #96 skrev:1. GSXR1100R med crew
2. Mr K med unge
3. Rogerr å miniroger
4. Åsa utan crew
5.
6.
7.
8.
Ok, sounds good!!!GSXR1100R skrev:Åk till OBS Burlövcenter, där kostar en pulka 39:-
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|