MC-Mässan Sollentuna 10-13 mars -Hälsa på i Rapidos monter!

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Dom flesta här på SH har nog inte missat att "Stora" MC-Mässan gick av stapeln i Göteborg i slutet av januari, och att det även i år blir en "liten" MC-Mässa i Stockholm/Sollentuna, torsdag-söndag 10-13 mars.

Inga "generalagenter" på plats i Sollentuna, men finns nog en och annan hoj att titta på ändå, lokala handlare ställer ut, och så en del Stockholmsklubbar på plats... :)

Stockholms MCK Rapido kommer att finnas på plats med en egen "monter". Du som kanske är nyfiken på Rapido och alla våra aktiviteter, titta förbi hos Rapido på Sollentunamässan! Vi står snett mittemot "Din MCs" monter. I Rapidomontern finns bl.a Team Fagersjö-El/Rapidos nya Suzuki GSX1000R -05 att beskåda! Samt info om allt annat kul vi håller på med, både under hojsäsongen, och under vintern då vi längtar efter hojsäsongen! :7peta

Rapidos webbplats här: http://www.rapido.se

Mer om Stockholms MC-Mässa här: http://www.stockholmsmcmassa.se/

Mässbiljetter: Ordinarie pris är 120:- Vid uppvisande av SMC medlemskort i kassan på Sollentunamässan blir priset 100:- Eftersom SMC medlemskort 2005 ännu inte är utskickade... så går det lika bra med 2004 års SMC medlemskort.

/B

Bifogat

• RapidoPaSollentunaMassan.jpg
    RapidoPaSollentunaMassan.jpg
    121.4 KB · Visningar: 114

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Varför yttrar dom flesta att det skulle vara en liten mässa? är den inte som tidigare år? har den krymt? jag tyckte det fanns en helvetes massa skräp och kolla på:=) Jag ska dit.Är det inte några shower på lördagen?

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
twinner skrev:
Varför yttrar dom flesta att det skulle vara en liten mässa? är den inte som tidigare år? har den krymt? jag tyckte det fanns en helvetes massa skräp och kolla på:=) Jag ska dit.Är det inte några shower på lördagen?

Kallas väl "Lilla MC-mässan" eftersom det inte är några "Generalagenter" på plats, dom är på "Stora MC-mässan" som går av stapeln vartannat år Tokholm/Jätteborg. Men dom flesta nya hojar finns nog som sagt på plats i sollentuna, tack vare att lokala handlare ställer ut. Helt OK med den här mässan, tycker jag, andra tycker att den suger i jämförelse med Stora mässan, smaken är som..

/B

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Asså, nu stjäl jag din tråd lite Benkar och gör lite reklam för Stockholms andra stora mc-klubb, nämligen MCE :tummenupp
Rapido och vi har mycket samarbete och mera ska det bli eller hur?
Vi finns oxå på mässan, kom förbi och morsa på lördagen, jag står där 13-19!

Förlåt Bengt, jag hoppas du har överseende med att jag inte orkade starta en egen tråd? :hihi

Mogge70

Rapido MCK
Gick med
12 Jul 2003
Hoj
Honda VTR1000F 2003
Var på mässan idag och byggde vår monter.
Verkar vara mycket bra priser hos handlarna när det gäller kläder iallafall av vad jag kunde se i all byggnation.

Helt klart en mässa värd att besöka.

OBS! Glöm inte att besöka Rapidos monter. Jag finns där tor, fre och lör fm. Välkommna!

Frolic

Jag kan allt...Bara du lär mig!
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Gsr 750 2015, Suzuki Katana
OH OH OH .....
Ni får ju bara inte missa min ootroligt läckra hoj som oxå står i montern

Så om ni känner någon kort person som inte når ner.....Be dom provsitta denna snygga Röda som står där och bara glänser :tuttar

Kan säga att jag når ner med tårna i backen....
Och jag är dessutom heeela 1,49 cm i strumplästen
Loppan

Last edited:

Sugar

Twin addict
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
SP1
Stor eller inte, jag ska dit! Det blir som en liten kick-off!
Så man får in det rätta GP-tempot till våren! :3freak

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
bikerwoman skrev:
Asså, nu stjäl jag din tråd lite Benkar och gör lite reklam för Stockholms andra stora mc-klubb, nämligen MCE :tummenupp
Rapido och vi har mycket samarbete och mera ska det bli eller hur?
Vi finns oxå på mässan, kom förbi och morsa på lördagen, jag står där 13-19!

Förlåt Bengt, jag hoppas du har överseende med att jag inte orkade starta en egen tråd? :hihi

Jäpp, Rapidos och MCEs samarbete kring bankörningar är kanon :tummenupp i år ser det ut bli så här: http://www.rapido.se/info/info.php4?&id=178 och så springer vi ju på varandras, och andra klubbars, fester... :fyllisar men saknade dig/er på Spader Dams Ölbingo... :7peta

Ingen egen "MCE på MC-mässan-tråd"? :rolleyes: Det får du/ni väl fixa... :tungan

Får se om jag får en stund över och kan titta in på Mässan!

/B

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Frolic skrev:
OH OH OH .....
Ni får ju bara inte missa min ootroligt läckra hoj som oxå står i montern

Så om ni känner någon kort person som inte når ner.....Be dom provsitta denna snygga Röda som står där och bara glänser :tuttar

Kan säga att jag når ner med tårna i backen....
Och jag är dessutom heeela 1,49 cm i strumplästen
Loppan

Jaa den är jätte fin och rööööd! *s* Fast jag tycker du ska ha en grööön ist? ;)

Jag kommer vara där fredagkväll och lördag dag! Vill ni se hur en GSX1000R -05 egentligen ser ut ska ni absolut besöka oss! :tummenupp

sandstream

Guest
Ska försöka hinna förbi i dag, borde bara lite bättre svängrum än i helgen :)

Mogge70

Rapido MCK
Gick med
12 Jul 2003
Hoj
Honda VTR1000F 2003
Ska snart åka dit för att reprentsera klubben.
Inte utan att man är lite närvös inför första dagen.
Men det ska bli riktigt trevligt.

Ni kommer väl dit? :7peta

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
benkar skrev:
Kallas väl "Lilla MC-mässan" eftersom det inte är några "Generalagenter" på plats, dom är på "Stora MC-mässan" som går av stapeln vartannat år Tokholm/Jätteborg.

/B

Jag hörde nånting om att det skulle bli ändring på det, allså den stora kommer bara hållas i Göteborg.
Nån som vet nånting om det?

Och självklart kommer jag förbi Rapidos monter.

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Självklart var planen att komma förbi och säga hej.

Planen ändrades då jag sen i söndags har varit sjuk med feber varje dag sen dess, snorig och allmänt matt.

Skitkul 30årsdag man har... Dessutom stor fest på lördag. Fan om jag inte är frisk tills dess.

Bikerwoman: du har inga mirakelmedel i nåt hemligt skåp? :)

/Lucky9

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...