Rött på passagerardynan

Jake the snake

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2005
Hoj
z1000
Har en R1 med röd sitts hur fan får man bort alla svarta märken som har blivit av förra ägarens ställ??? :mad: :mad: :huvet Vill inte ta på något som bleker färgen. Någon som har samma problem och isåfall en lösning??

Testa Förtunning (M600, en mindre stark förtunning). Jag har lyckats ta bort lackdamm från kåpor med det. Gnugga löst först och sen hårdare och hårdare. Ska funka.

Swedie skrev:
Testa Förtunning (M600, en mindre stark förtunning). Jag har lyckats ta bort lackdamm från kåpor med det. Gnugga löst först och sen hårdare och hårdare. Ska funka.

Tack! :banana Men kan man vara säker på att de inte blir någon märkbar blekning på sittsen? :arsele

Jake the snake skrev:
Tack! :banana Men kan man vara säker på att de inte blir någon märkbar blekning på sittsen? :arsele
Kan inte garantera, men det tog inte bort 2-dagars torkad lackerfärg. Så det borde inte vara så stark att det tar bort nylonens (som jag tror det är) färg. Som sagt, gnugga försiktigt först. Sen börja på undersidan oxå, torka på fästena. Vänta fem minuter, torka av o se om färgen har ändrat färg.

M600 Förtunning köper du på närmaste färghandel.

Förövrigt, välj en smartare titel nästa gång på ditt inlägg, samt lägg det i rätt forum. Jag har korrigerat åt dig denna gången.

Swedie skrev:
Kan inte garantera, men det tog inte bort 2-dagars torkad lackerfärg. Så det borde inte vara så stark att det tar bort nylonens (som jag tror det är) färg. Som sagt, gnugga försiktigt först. Sen börja på undersidan oxå, torka på fästena. Vänta fem minuter, torka av o se om färgen har ändrat färg.

M600 Förtunning köper du på närmaste färghandel.

Förövrigt, välj en smartare titel nästa gång på ditt inlägg, samt lägg det i rätt forum. Jag har korrigerat åt dig denna gången.

Ursäkta jag är ny här. Tack för hjälpen iallafall!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park