TankCam från idag.. Om ni vill se..

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Då har du hittat skruvarna då :tummenupp Alltid kul med film.

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
P@trik skrev:
Gör dig av med den gröna fladderhajen så blir det schysst sen..
@P@trik
Nej det är ju en del av upplevelsen! :tummenupp :)
@GSXR1100R
Japp efter mycket om och men! :) Tack för fästet!

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Hultan skrev:
Ja idag var det kurvor som gällde, fast jag är lika halvkass på bägge delarna iofs :)
nice film jonsered-Aspen. men fan ta det lungt vid hus och utfarter, det gå jävligt fort om någon kommer ut från husen eller korsningarna. jag säger inget om att köra fort i övrigt men bland hus är det obra. :3freak

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
crashtestdummy skrev:
nice film jonsered-Aspen. men fan ta det lungt vid hus och utfarter, det gå jävligt fort om någon kommer ut från husen eller korsningarna. jag säger inget om att köra fort i övrigt men bland hus är det obra. :3freak
Ja fan, håller med.. Jag gör faktiskt det även i fall det inte ser så ut.. Så dom sträckorna på filmerna där det ser ut som jag slökör så finns det en anledning! (inte i kurvorna, där kan jag inte bättre :) )

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
crashtestdummy skrev:

Jag känner väl till den vägen, och jag tyckte nog inte att det gick galet fort här faktiskt. Ungefär det tempot brukar jag nog hålla på den vägen också.

Hultan: Kul att se en väg där man känner igen sig, och att det ser ut som det lika gärna kunde ha vart jag som körde. (Iofs utan wheelisarna ) :rolleyes:
Körde föresten där nu ikväll fast åt andra hållet. Jobbig sol i ögonen vid 7-tiden. :3freak

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Landvettersjön är ju också välbekant. Ser att du också har respekt för vänsterkurvan som är dold bakom krönet. Den långa högern som följer har några elaka gupp också.

Kul film den med. :tummenupp

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
PacMan skrev:
Jag känner väl till den vägen, och jag tyckte nog inte att det gick galet fort här faktiskt. Ungefär det tempot brukar jag nog hålla på den vägen också.

Hultan: Kul att se en väg där man känner igen sig, och att det ser ut som det lika gärna kunde ha vart jag som körde. (Iofs utan wheelisarna ) :rolleyes:
Körde föresten där nu ikväll fast åt andra hållet. Jobbig sol i ögonen vid 7-tiden. :3freak
Ja, man kan vrida på mer, men kalla däck och första turen för dagen, och dessutom bara för att testa kamerafästet! Jag vidhåller bestämt att jag kan köra fortare, men utan att förta mig med, man måste vara på rätt sida säkerheten med!
:tummenupp

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
XJR_Jönsson skrev:
Filmerna var ju bra men jag förstår inte varför ni alltid ska sabba ljudet med musik :va
Smaken är som baken, själv tycker jag det är fan så mycket trevligare med både och, man tröttnar rätt snart på bara motorljud..

Jag är ledsen om filmen gjorde dig förargad.. :)

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
lassnig skrev:
Mkay, själv håller man till i Gråbo om du känner till det?

Edit: Hoppas du bara kör sådär när kameran är igång... du kan ju skada dig, tänk på det! :hihi
Tänkte faktiskt på att ta det kallt nu när jag filmade, annars är det ju att man tar i lite för mycket, nej jag kör med hjärnan, vill jag tro i alla fall..

Ja visst känner jag till gråbo!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...