Psychobiker
Sporthojsnörd
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Jag har just nu megastrul med mcdäckonline . Beställde ett däck för snart 3 veckor sen, betalat och klart. När jag inte hör nått av dem så mailar jag och frågar vad som hänt. får då till svar (efter 2 dagar), att de behöver ordernummret för att kunna göra nånting (vilket jag skrev i mailet att jag inte fått). Mailar igen (i torsdags), att jag som sagt inte fått något ordernr av dem, men att jag betalt däcket och gärna vill ha ett däck eller pengarna tillbaka. De har fortfarande inte svarat. Jag har ringt dit ca 30 ggr, alltid upptaget, utom en gång, men då svarade ingen trots 5 min väntan. Har även faxat till dem, men de vägrar höra av sig. Jag börjar starkt betvivla att jag nånsin får tillbaka dom pengarna, och i vilket fall måste jag beställa däck nån annanstans nu, för jag behöver däck nu
Även om det här löser sig, så kommer jag ALDRIG att handla av dem igen, och kan inte precis rekommenderar nån annan att göra det heller.
/Pajje
Även om det här löser sig, så kommer jag ALDRIG att handla av dem igen, och kan inte precis rekommenderar nån annan att göra det heller.
/Pajje