ÅF med minimotos på lager?

RevRider

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
KTM 450 SX-F
Vad finns det för återförsäljare och redan har minimotosarna på lager i sverige?? Om jag skulle beställa en från dom som importerar så skulle jag få vänta till mitten på sommarn innan jag får den och det vill man ju inte.

Så vilka vet ni om?? Vill hellst ha tag i någon i norra delarna av Sverige men tipsa om företag allt från Malmö till Kiruna.

RevRider skrev:
Vad finns det för återförsäljare och redan har minimotosarna på lager i sverige?? Om jag skulle beställa en från dom som importerar så skulle jag få vänta till mitten på sommarn innan jag får den och det vill man ju inte.

Så vilka vet ni om?? Vill hellst ha tag i någon i norra delarna av Sverige men tipsa om företag allt från Malmö till Kiruna.

lill-orsas motor sthlm
bike port sthlm
event krigsman sthlm

fire_wheel skrev:
om ja vore dej skulle ja köpa från affär man vet aldrig nått om e-handel :arsele

Jag kan bara svara med att jag blivit mycket vänligt och proffsigt behandlad av www.minimoto.nu . Alla mina förväntningar har blivit uppfyllda. Men jag förstår att det kan kännas osäkert. Ring och prata med dem och se vad du tycker själv. Kolla tråden "blata-kopia" , där står vad jag tycker.....

Mvh Joakim

Okej, tackar för svaren. Med största sannorlikhet blir det att handla över nätet eftersom jag har en bit ner till sthlm :yoparty

bike port sthlm

låg inte i sthlm kollade upp på google och den låg i hudiksvall om det var den du mena. men de hade sjysta priser iaf :tummenupp

jompe4 skrev:
Jag kan bara svara med att jag blivit mycket vänligt och proffsigt behandlad av www.minimoto.nu . Alla mina förväntningar har blivit uppfyllda. Men jag förstår att det kan kännas osäkert. Ring och prata med dem och se vad du tycker själv. Kolla tråden "blata-kopia" , där står vad jag tycker.....

Mvh Joakim

självklart är dom flesta e-handlare seriösa men ta t.e.x Pocketbikeimport.nu
han va ju tvungen att ringa konsumentet för att skiten skulle gå igenom :rofl

fire_wheel skrev:
självklart är dom flesta e-handlare seriösa men ta t.e.x Pocketbikeimport.nu
han va ju tvungen att ringa konsumentet för att skiten skulle gå igenom :rofl

Jag håller med, delvis. Det är väldigt många av e-handlarna som får väldigt mycket skit i nacken här på sporthoj. Därför lyfter jag fram ett förtetag jag själv handlat av som sköter detta mycket proffesionellt, så att folk ska förstå att allt som har med e-handel att göra inte är skit. Kritik är viktigt, men man måste också ge god kritik när något är bra, inte bara tvärtom....

Mvh Joakim

fire_wheel skrev:
om ja vore dej skulle ja köpa från affär man vet aldrig nått om e-handel :arsele
hur kommer det sig då att du har länkar till Ehandel på din sida där du varmt rekommenderar och har ett företag som W-moto som länk, när du mycket väl vet vilket strul dom gett sina kunder?

Sen ska vi inte snacka om Hobbex som körd falsk marknadsföring och utgav sig för att sälja 14E men istället fick kunderna den billigare 16F???

www.minimotos.nu är en kombination av näthandel och lagerförs'äljning.
Den som vill hämta sin hoj i Gbg är välkommen att göra så.

Mvh Rejvis

Ravetrancer skrev:
hur kommer det sig då att du har länkar till Ehandel på din sida där du varmt rekommenderar och har ett företag som W-moto som länk, när du mycket väl vet vilket strul dom gett sina kunder?

Sen ska vi inte snacka om Hobbex som körd falsk marknadsföring och utgav sig för att sälja 14E men istället fick kunderna den billigare 16F???

www.minimotos.nu är en kombination av näthandel och lagerförs'äljning.
Den som vill hämta sin hoj i Gbg är välkommen att göra så.

Mvh Rejvis

jaja kanske överdrev lite fel av mej, men som ja sa så e dom aldra flesta (99.9%) seriösa de sejer ja inget annat om, men de e ju svårt att få support och service från en e-säljare, ja har köpt många saker från internet och ja är mycket nöjd, de enda ja menade va att de är lite säkrare att köpa från affär för då ser man varan i IRL men de finns ju altid idioter som försöker lura människor till skit.... (ja mena verkligen inte att ditt företag va oseriöst) ang. Min hemsida har ja bara endast på kul och skriver bara upp vissa företag som säljer minimoto/kinapuffar

Firewheel skrev:
jaja kanske överdrev lite fel av mej, men som ja sa så e dom aldra flesta (99.9%) seriösa de sejer ja inget annat om, men de e ju svårt att få support och service från en e-säljare, ja har köpt många saker från internet och ja är mycket nöjd, de enda ja menade va att de är lite säkrare att köpa från affär för då ser man varan i IRL men de finns ju altid idioter som försöker lura människor till skit.... (ja mena verkligen inte att ditt företag va oseriöst) ang. Min hemsida har ja bara endast på kul och skriver bara upp vissa företag som säljer minimoto/kinapuffar
Sant att det känns mer ärligt o pålitligt om man ser varan IRL, men jag vet ganska många företag som IRL ändå blåser sina kunder, trots att dom sett sin vara IRL.
Att sen nätet inleder till att enklare blåsa folk kan man hålla med om, synd att alla andra seriösa får lida för det.
Ung som nu när du länkar till Hobbex o andra mindre seriösa.
Nån kanske surfar in på din sida o kollar länkarna o sen blir dom grundligt lurade pga länkar du satt ut :)
Du skulle tatt reda på lite mer seriösa handlare o kollat vad folk tyckte innan du rekommendera dom åt folk.

Mvh

Ravetrancer skrev:
Sant att det känns mer ärligt o pålitligt om man ser varan IRL, men jag vet ganska många företag som IRL ändå blåser sina kunder, trots att dom sett sin vara IRL.
Att sen nätet inleder till att enklare blåsa folk kan man hålla med om, synd att alla andra seriösa får lida för det.
Ung som nu när du länkar till Hobbex o andra mindre seriösa.
Nån kanske surfar in på din sida o kollar länkarna o sen blir dom grundligt lurade pga länkar du satt ut :)
Du skulle tatt reda på lite mer seriösa handlare o kollat vad folk tyckte innan du rekommendera dom åt folk.

Mvh

mm de ju de ja menar :tummenupp till 99.9% är e-säljare seriösa, men de finns alltid den där 0.1% man kan råka ut för :rofl och då e de inte kul. Ja tror till 100% att ditt och många andras e-företag e seriösa, och sant de finns även många affärer som blåser sina kunder de stämmer....

obs! Ska genast ta bort hobbex....

Minimoto

RevRider skrev:

Har du fått tag på någon minimoto än?
Annars kanske min kan vara intressant: http://www.sporthoj.com/annonser/?id=20108

Andreas 070-5669315

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...