Ghost Rider (Film)

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Nu börjar det komma lite reell info om den här filmen; eller åtminstonde lite bilder. Mer lär säkert dyka upp.

imdb.com skrev:
This is the story of motorcycle stunt performer, Johnny Blaze (Cage), who agrees to become the host of a "spirit of vengeance" in exchange for the safety of his true love, but the price he pays is to be cursed with the avenging spirit that takes its form at night as a demon with a flaming skull on a motorcycle of hellfire...

Nicolas Cage: (bifogad bild 1)

På nätterna åker han omkring och straffar hojtjyvar eller nåt med den här. :D
(Bifogad bild 2)
Ska bli intressant att se hur den ter sig rörligt. :va

mer info -> http://www.imdb.com/title/tt0259324/ http://www.usatoday.com/life/2005-04-21-coming-attractions_x.htm
Något som talar emot den här filmen är det faktum att Mark Steven Johnson ligger bakom den. (Daredevil, Elektra)

EDIT: Laddade upp bilderna då de verkar vara bökig att se ifrån den där sidan.... :va

Bifogat

• ghostrider1.jpg
    ghostrider1.jpg
    57.7 KB · Visningar: 489
  • hellcycleexclusive (Large).jpg
    hellcycleexclusive (Large).jpg
    130.9 KB · Visningar: 614
Last edited:

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
Jag gillar Cage som skådespelare skall jag medge,
men detta doftar B-film värre än vad jag kan beskriva,

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
ZejtaN skrev:
Jag gillar Cage som skådespelare skall jag medge,
men detta doftar B-film värre än vad jag kan beskriva,
Vi får väl se.. har inte sett några budgetsiffor. Men det satsas ganska friskt på "Marvel"-filmer nu för tiden. Det är dessutom Columbia (Sony) som finansierar kakan; sen om de skjuter till lika mycket pengar som Spiderman-filmerna vette klåen.

Helst ska det vara en blodig/brutal film som inte får smaka på PG13-kniven. :fatta!

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Nicolas Cage har ju gjort en hel del sevärda filmer, men han måste ju ha filmvärldens stelaste ansikte.... grabben kan ju för fan inte ändra ansiktsuttryck :va

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Eftersom jag envist som satan hävdar att Daredevil är den i särklass bästa trikårullen så ser jag verkligen fram emot Ghost Rider. Att blanda in Nicholas Cage i det hela är ju tyvärr ett garanterat sätt att inte göra en riktigt bra rulle.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Börjar nästan bli tjatigt nu...Spiderman, Fantastic Four, Batman.....Dardevil (som var bra, håller jag med om) & nu detta....snygg peruk har han fått iaf! :D
Är det Orange County Choppers som har byggt hojjen? :va

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Jag ser då fram emot denna film. Hoppas den blir lika bra som jag hoppas. En annan har ju växt upp på action hjälte tidningar så det är bara kul att se dom på film, den jag tycker är bäst än så länge är väl The Punisher, för han är lite grymmare ; ).
Daredevil var väl sådär, men helt klart den bästa filmen som Ben varit med i =)

Chiefen

Flest prylar vinner
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
TLS -97
The rock i all ära men i mina ögon är Nicolas Cage en av de sämsta skådiskarna någonsin eller den bästa för han spelar alltid över mest av alla i filmerna. Han spelar över så mycket att jag sitter och skruvar mig i tvsoffan när jag ser någon av hans filmer. Som typ i Con Air när han säger på nån fånig sydstatsdialekt "I told you not to touch my bunny" ooooo så patetiskt!!

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Hinkas skrev:
den jag tycker är bäst än så länge är väl The Punisher, för han är lite grymmare ; ).

The Punisher är elak... men jag tyckte den slutade minst två timmar för tidigt.
När kommer 2:an? :rolleyes:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Chiefen skrev:
The rock i all ära men i mina ögon är Nicolas Cage en av de sämsta skådiskarna någonsin eller den bästa för han spelar alltid över mest av alla i filmerna. Han spelar över så mycket att jag sitter och skruvar mig i tvsoffan när jag ser någon av hans filmer. Som typ i Con Air när han säger på nån fånig sydstatsdialekt "I told you not to touch my bunny" ooooo så patetiskt!!

men de e ju som i trippel x o likn med vin..
inte världens bästa men va fan. do me ju vår tids arnold, stalone o likn före detta action hjältar.
dom suger men dom måste ses :rofl

nä men nic tycker jag ha skärpt till sig på senare år.
o vin e min idol :Bugar

starclassic

Är du redan kvar?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gsxr 1000 Indestructable 2 Unlimited Edition
Ja "Leaving Las Vegas" var ju riktigt kass. Eller vad säger jag, INTE!

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Unidoc skrev:
boing får upp att det är fel på sidan...
Edit:gick in på deras hemsida och den vela inte funka för tillfället
Här är den igen. http://gearcritech.com/movies/ghost_rider_mid.mov

Fortfarande ingen "officiell" trailer eftersom denna var tänkt enbart för de som var närvarande på Comic Con för den här filmen. Men det lär nog dyka upp en officiell snart.. för den här ser inge vidare ut.

John skrev:
The Punisher är elak... men jag tyckte den slutade minst två timmar för tidigt.
När kommer 2:an? :rolleyes:
http://www.imdb.com/title/tt0450314/ :rolleyes:

ozeo skrev:
nä men nic tycker jag ha skärpt till sig på senare år.
Nic är hur bra som helst i Matchstick Men.
:tummenupp

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
HA.. tyckte väl ja kände igen bågen från nånstans..

MEGA marvel nr6 1994.. (hittade de efter lite grävande bland dasslektyren:hihi )

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Chiefen skrev:
Hade det låtit häftigare om Robban Deniro hade sagt det? Eller tror du Cage kom på den repliken själv :va

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Chrille skrev:
Att blanda in Nicholas Cage i det hela är ju tyvärr ett garanterat sätt att inte göra en riktigt bra rulle.

Är du full? :va
.....så du menar att Ben Affleck är ett bättre alternativ?
Nu har du nog varit i hyperrymden för länge Chewie! Förutom Changing Lanes och Dogma blir man ju mest bara ledsen när man ser honom. Jag tror valfri av "Anders & Måns" hade kunnat göra Daredevil bättre än honom.... Reeves gamla superman var ju bättre än Daredevil..

Superman ska komma på nytt med bl.a. Kevin Spacey som Lex Luthor..

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
korvgubbe skrev:
Är du full? :va
.....så du menar att Ben Affleck är ett bättre alternativ?
Nu har du nog varit i hyperrymden för länge Chewie! Förutom Changing Lanes och Dogma blir man ju mest bara ledsen när man ser honom. Jag tror valfri av "Anders & Måns" hade kunnat göra Daredevil bättre än honom.... Reeves gamla superman var ju bättre än Daredevil..
... ..

Ujuj. Det låter minnsan som korvgubben käkat härsken korv över helgen. Vad är det du säger?

Daredevil vinner på att den är sann mot ursprungshistorien och att de har valt just rätt story, karaktärer och stil. Tycker även att Bens framträdande i DD klår ALLT som Cage lyckats producera.

Nya heta tips på seriefilmsfronten är:

-Constantine
Damn! Den var grym även om dom mesarna naturligtvis har fallit för frestelsen att ta bort lite kuksparks-attittyd ur antihjälten Constantine. Stormares Lucifer är läcker.

- Batman Begins
Läcker film som allvarligt hotar DD i toppen som bästa serietidningsfilm. Snappat upp en hel del av de mörkare sidorna i Batman som gjorde karaktären intressant på 90-talet.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Chrille skrev:
Nya heta tips på seriefilmsfronten är:
-Constantine
- Batman Begins

Jag kan väl förlåta din totalt irrationella och blinda kärlek till Ben A som i mina ögon är en av historiens sämsta(i förhållande till exponeringen) skådespelare.....

...jag förbarmar mig över dig bara för att jag håller med dig om Constantine(trots Keaunu) och om Batman som var en riktigt trevlig överaskning!
:tummenupp

Såg f.ö. att Ben Affleck's film Gigli hade fått en hedrande 43:e plats på IMDB:s bottenlista! :rofl

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024