Zeb_Macahan
Bettingansvarig
På något sätt måste vi ju skriva om vi ska ut å åka.
Varför inte i en klassikertråd?
//jaG
Varför inte i en klassikertråd?
//jaG
Hel Gött väder idag!Emmi skrev:Körning imorrn kl 18:30 vid atollen?
Kanske ta nån öl nånstans efteråt?
dan_mille skrev:Tjena där. Ville bara tacka för en helsjysst körning ida, sköna vägar, gott väder.. De va kul o va ngr st:n, lite ovant bara (hoppas att ja inte förstörde alltför mye för er.. o att ni inte stördes alltför mye av rasslet fr kedjan..)
Danne
Vill inte göra någon besviken men jag kan inteEmmi skrev:1800 atollen på måndag!
Tja.. om man har riktig otur och kedjan går av vid fel tillfälle vid fel hastighet osv. så har jag hört att man kan bli av med foten Men om du kör lungt och skippar vrål accet, bakhjulskörning, 250km/h m.m. så kan du nog ta några turer iallafalldan_mille skrev:ni som vet o har kört en del båge, r de bara att tuta o köra lr
dan_mille skrev:Hoppas att ni har haft jävligt skoj.. var i gbg o längatde efter att få köra hoj, men fick nöja sig me att lyssna till en kille vars knä blev kaputt.. *ajajaj* o sirenerna på ambulansenn.. lika surt var de att man förlorade matchen
Ska försöka hinna me på måndag, men vet i fan om ja vågar nu, kedjan har ju knappast blitt bättre, o det blir ju inte lagat förräns den 21:e.. ni som vet o har kört en del båge, r de bara att tuta o köra lr
Forca Aprilia
Emmi skrev:1800 atollen på måndag!
BENSON skrev:Till och med Benson har fått åka idag......
Fick låna flickvännens cbr 600 och drog en sväng med en polare som fick sitt kort idag.
11,5 mil blev dagens etapp...och när jag hade 500 meter kvar till bostaden kom dom första dropparna i vad som sen blev ett ösregn. snacka om tur med vädret.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|