Efterlysning: Stulen Hayabusa

hansome

©hansome
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
Ny läcker Busa :-) -//- Stolt pappa till Isola (anno 061222)
:huvet Måndagen 9/5 stals min motorcykel, en Suzuki GSXR 1300 Hayabusa, på Källhagsgatan 1B på Haga i Västerås :huvet
Den sågs senast klockan 14:40 av min granne men var borta en halvtimme senare klockan 15:10 när jag kom hem från jobbet.

Den var låst med 2 st ABUS Plus Granit skivbromslås plus styrlås.

Har Ni sett något, stort eller smått - viktigt eller oviktigt, så hör av Er till mig. Alla iakttagelser kan vara av betydelse. :mad:

Denna cykel ska INTE kunna rulla en meter utan att den upptäcks! Sånt här jävla skit måste stävjas! :fatta!

Ser någon cykeln vill jag veta det direkt och att polis underrättas. Eller ring Larmtjänst tipstelefon 020-325 325 :4skrika

:död Eller gör mig en tjänst: Slå något hårt i huvudet på odågorna och kapa dom i knävecken!!! :död
Fakta
MC: Suzuki GSXR 1300 Hayabusa
Färg: Svart och Mörkt Lila (ser helt svart ut)
Reg.nr: UDA 024
Chassinr: JS1A1111200116558
Kännetecken: Yoshimura Tri-Oval TRS helsystem i kolfiber, vita blinkers runt om, vit bak- och bromsljus, förhöjt kåpglas.
Tid: Måndag 050509 kl 14:40-15:10
(eller däromkring)

Bild på Busan finns på min sida (eller här bredvid)!

Tack På Förhand
Mattias hansome Hansson
Källhagsgatan 1B
723 36 Västerås
021-12 22 14 (bostad)
0739-738 147 (mobil)

Bifogat

• Busa_500x500.JPG
    Busa_500x500.JPG
    87.9 KB · Visningar: 81
Last edited:

hansome

©hansome
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
Tack alla!
Det har varit en jäkla tung dag idag! Faan va' fräck man kan vara! Man ska nog vara glad att man inte kom hem 20, 30 minuter tidigare igår, för då hade någon inte stått på benen idag...
Jag hoppas Ni sprider detta till alla på onsdag kl 18:00, jag kan förståligt nog inte vara med på ett par veckor...
Jag kommer att lägga upp en pdf någonstans som alla ska kunna ladda ner för att skriva ut (på jobbet!!!) och sätta upp på alla caféer och restauranger i närområdena. Jag hoppas ni alla kan hjälpa till med detta! Cykeln ska inte kunna rulla en meter utan att den upptäcks! Kolla Larmtjänst hemsida!

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
Va surt, :mad: ska hålla koll, men sånt där skruvas väl ner eller skeppas utomlands.

hansome

©hansome
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
aRWe skrev:
Va surt, :mad: ska hålla koll, men sånt där skruvas väl ner eller skeppas utomlands.

Antagligen! Den står nog i en container i Värta eller slaktad i något garage... Luktar lite beställnings jobb. Fick på helsystemet förra veckan...
Kom hem från Oslo i söndagskväll. Fan att man skulle ha så bråttom hem!
Det enda postiva med det hela var att service var beställd till tisdag, så dom pengarna sparde jag. I maj förra året när jag krashade -03:an var den precis ny servad... :rolleyes:
Maj är ingen bra månad för mig, eller så är det nån som försöker antyda att Hayabusa är inget för mig... En wild star kanske? :brinnerup

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Såg en silverfärgad BMW M3 eller 325(nått i den stilen iaf) på Rekylgatan förra veckan. De var och snokade runt min 200SX. När ropande undrade vad de håll på med fick de fasligt bråttom. Hann inte se regnumret. En vecka tidigare var det inbrott samt skadegörelse på ett antal bilar på Rekylgatan. Gissa om jag flyttade bilen till säker plats illa kvickt. Ja, det är själv fan att man måste lurpassa jämt och ständigt på stans kriminella element. :mad:
SGT vid konfrontation. :hihi

Kom på att förra året vid den här den här tiden stals en R1:a på Rekylgatan samtidigt som en(eller var det två) hojar stals på Skjutbanegatan under samma natt. Tillfällighet?

Viru

Which one of you faggots is gay?
Gick med
15 May 2003
Hoj
DB11
LasseR6 skrev:
Såg en silverfärgad BMW M3 eller 325(nått i den stilen iaf) på Rekylgatan förra veckan. De var och snokade runt min 200SX. När ropande undrade vad de håll på med fick de fasligt bråttom. Hann inte se regnumret. En vecka tidigare var det inbrott samt skadegörelse på ett antal bilar på Rekylgatan. Gissa om jag flyttade bilen till säker plats illa kvickt. Ja, det är själv fan att man måste lurpassa jämt och ständigt på stans kriminella element. :mad:
SGT vid konfrontation. :hihi

Kom på att förra året vid den här den här tiden stals en R1:a på Rekylgatan samtidigt som en(eller var det två) hojar stals på Skjutbanegatan under samma natt. Tillfällighet?

kommer ihåg denna natt.polarn vart av med sin zx9r den natten.jag tror polisen sa till han att 5 lr 6 hojjar försvann samma natt.jag tror det är väldigt lite hojjar som stjäls för nöjesåkning.jag vart ju av med min motard torsdags natt.den var låst med skivbromslås i grannhusets källare.inga dörrar var uppbrutna lr nått.dörrarna är gjorda av stål,så dom vet nog va dom håller på med.lr så kan nån granne ha släppt in dom lr nått.jag tror vi litar lite för mycket på skivbromslåsen.om dom ska bara ha cykeln för att kränga den i delar lr hel,så tror jag dom skiter i ett par trasiga skivor.jag tror dom tar bara storsläggan o ger en fet smäll på skivan så den går i tusen bitar,sen rullar dom bara in den i bilen lr på släpkärran.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka