HW skrev:
Att ha folk vid utsläppet är ett krav, men runt banan klarar man sej utan ( är väl bra med folk i berget och ev torparn) då det är mest där folk kollar på blommorna......... Esset är så pass nära utsläpp så dit kan man jogga.Ninjaboy skrev:Hmm, jag må ju vara särdeles trög men jag trodde ärligt talat inte att man ville/tänkte/behövde ha alla kurvor bemannade, grinden och så vidare på en träning. Har aldrig reflekterat över det, på en tävling är det förstås självklart men jag är väl en av dem som tagit för givet att det fungerar bra som det är. Däremot har jag tänkt på att det alltid är samma personer som ställer upp, jag förstår att de blir trötta och inte känner att de räcker till. Det är samma problem i alla ideella föreningar, några drar ett supertungt lass hela tiden tills de går in i väggen.
Eftersom jag i alla fall hänger där ofta så tänker jag börja hjälpa till på träningarna också. Tävlingarna har jag redan tänkt ställa upp på så mycket som det bara går.
Hannes, kom tillbaka!![]()
LOTTAK skrev:Att ha folk vid utsläppet är ett krav, men runt banan klarar man sej utan ( är väl bra med folk i berget och ev torparn) då det är mest där folk kollar på blommorna......... Esset är så pass nära utsläpp så dit kan man jogga.
Men ett par stycken går det åt varje träning som kan dela på ansvaret.
Ser fram mot ett gott samarbete Ninjaboy.
Hannes överge mej inte![]()
Syss älskling inte överger jag dej, du är ju mitt livSyss skrev:Jag då jag då jag då?![]()
Klart det vore jättetrist utan HW, han tillhör ju liksom Sviestad, ju... Folk kan väl inte bara gå och skaffa sig ett liv, sådär!![]()
![]()
LOTTAK skrev:Syss älskling inte överger jag dej, du är ju mitt liv![]()
Lite likt honom vaSyss skrev:Wiee! Och du är mitt!
(fast vi hånglade inte igår, trots att jag stod där i mitt sexiga allvädersställ och med min supertuffa Victoria...
Hannes gillade förresten figuren man får av ryggskyddet... Den midjan och den hyllan...)
Så sant så sant.Syss skrev:Han är ju kille![]()
![]()
LOTTAK skrev:Så sant så sant.
Visst är väl Syss en förkortning på Snygg yppig smart skönhet![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |