Borsiin JR skrev:Var har du hört det egenteligen? Mig veterligt kommer tvåtakt inte att förbjudas inom överskådlig framtid.
Goodstuff skrev:I MotoGP kommer de fortsätta med tvåtakt i 125 och 250 till garanterat 2009 och troligen 2011.
Vad menar du?RS "Alex" skrev:Men om man tänker då hur fan ska dom lösa det sen då en 125:a 4-takt kommer ju vara sååå slöööö ska dom lägga ner dom klasserna sen då eller??
Det borde ju gå att överklaga på något sätt
RS "Alex" skrev:Men om man tänker då hur fan ska dom lösa det sen då en 125:a 4-takt kommer ju vara sååå slöööö ska dom lägga ner dom klasserna sen då eller??
Det borde ju gå att överklaga på något sätt
RS "Alex" skrev:Inom cross så ska man ju inte få tävla med 2-taktare från år -06 hur är det med roadracing??
Någon mer än jag som verkligen älskar den lagen
oscar skrev:"
2-takt är coolt, 4-takt är vanligt och tråkigt! Vi släpper ju ut det dubbla föroreningar men det går ju dubbelt så fort så det är ju okey.
"
Skicka honom dit han hör hemma Goodstuff! Om inte ironin vaknat upp såklart....
Men det finns ju en hel del i dina frågeställningar som gör att man undrar hur du tänker. Vad var det du ville veta och vad var din egen synpunkt på tvåtaktare. Svårt att greppa och som man ropar får man svar.RS "Alex" skrev:Tack för ditt underbara svar nu känner jag mig mycket mer påläst "Tack"
RS "Alex" skrev:På cross klubben och av alla jag känner som kör
Jösse skrev:Varför skulle man inte få ha pneumatiska ventiler
Här är anledningen till att de vill minska motorvolymen.Axxexs skrev:Honda vill att MotoGP ska gå ner till 800cc 4-takt och kommer man inte ändra på att man då får fortsätta att köra 500cc 2-takt så kan kanske en sådan bli konkurenskraftig..
Goodstuff skrev:Här är anledningen till att de vill minska motorvolymen.
http://www.motogpnews.com/home.php?pageid=352
oscar skrev:"
2-takt är coolt, 4-takt är vanligt och tråkigt!
Goodstuff skrev:Här är anledningen till att de vill minska motorvolymen.
http://www.motogpnews.com/home.php?pageid=352
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |