Wunder skrev:Jahapp, man är borta från sh några dagar och vipps har ett nytt uttryck uppstått...
Kan någon vänlig själ länka till ursprungstråden eller förklara saken för en oinvigd?
ketting jenget skrev:farsan vart arg och drog kettingen i tacket på bilen ett par gånger innan han rundade bilen och repade den med fotpinnen, sen så åkte han vidare..,
Mattias skrev:Jag har haft lust att fråga vad det är för hoj som har fotpinnarna mer utstickande än styret, men har inte vågat.
Tjör.morlock skrev:Hur många standardiserade felstavningar finns här på SH nu?
"pungt"
"direkct"/"direckt"
hållundan skrev:Tjör.
Tjöp.
Frekct.
Det är bara att ösa på.
Givetvis är sär skrivningar de mest signifikanta felskrivningarna. Polis bil.
Mattias skrev:Jag har haft lust att fråga vad det är för hoj som har fotpinnarna mer utstickande än styret, men har inte vågat.
Trötter skrev:det var en gammal triumph, modell kommer jag inte ihåg
hmm, dem gör ju sporthojar också ju...Tysken skrev:Åfyfan, kan ingen förbjuda dom där jävla britterna att bygga hojar?
En sak som jag funderar på bara. Har läst att en hel del skriver "dem gör....". Säger ni (du) dem när du pratar åxå? För mig får du skriva och prata hur du vill, jag bara undrar.Trötter skrev:hmm, dem gör ju sporthojar också ju...
Trötter skrev:hmm, dem gör ju sporthojar också ju...
Wunder skrev:Hur blir man hangaround i the ketting jeng?
Långa farbron skrev:Jag vet att om du mutar Thundercat med sill så är risken stor att du kommer med.
Hållundan och Katt-jävlen ,får jag vara med i Ketting-jenget ?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|