Lyllos, här ska det regna hela helgenGSXR1100R skrev:Nu sitter vi och sippar kall öl i norra tyskland, +25 grader och strålande sol, baren är öppen, vi är på väg mot ringen där vi ska lägga ett par feta varv.
And hey, don´t forget! Let´s be careful out there!GSXR1100R skrev:Nu sitter vi och sippar kall öl i norra tyskland, +25 grader och strålande sol, baren är öppen, vi är på väg mot ringen där vi ska lägga ett par feta varv.
Billson skrev:Jag gillar mittenbilden, det ser gott ut
Fejk.GSXR1100R skrev:Ombestyckning av järnloket inför bergsetappen.
Gunghästen lever ännu, om du kör ner till ringen så försök att landa på måndag så vi hinner öla lite innan vi kör. Banan är öppen 17.15-19.30 på tisdag.Rogerr skrev:GOTTEGRISAR!!!
Det där ser inte tokigt ut
Har lunkan gjort nått åt gunghästen eller sitter han där o gungar genom landskapet i vanlig ordning?
När kaffet är uppdrucket så stoppar jag dit nya klotsar. Jag tror bestämt kawan är rätt så bra konvalisens, eller hur? Ja kanske kommer i fatt före ringen vem vet?
Kom å hämta i Braunlage.jtds skrev:Kom genast tillbaka med mitt FULBLÅS™
GSXR1100R skrev:Regn idag igen, alla grejer på tork, fint pensionat med garage, bikers welcome 25 euro inkl garage and frustuck.
Här i Braunlage är husen klädda med eternit, jättefint....
Idag styr vi mot Nurnberg men först ska vi kika på moto gp på tv.
Ouzo ger huvudvärk
GSXR1100R skrev:Packade på allt skit i morse, det ösregnar och är kallt, som grädde på moset så vill inte Lunkans järnhäst starta idag, svårt att springstarta 1216 cc med högkompskolvar i vått underlag.
Det blev till att ta in på samma hotel igen och titta på moto gp
Mekbilder kommer ikväll, den som kan gissa varför Lunkans hoj inte startar vinner ett hemligt pris.
Nu tar vi en pizza och en öl och kikar på 250R
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |