BRASSA mc me kasst bakdäck

BRASSARN

BRASSA å dra i helvet
Gick med
9 May 2005
Ort
Mettidreten
Hoj
--
Hejsna!

Jag undrar hur mkt man får i böter om bylingen haffar en å ser att ens bakdäck nästan saknar mönster????

Nån erfaren som kan ge upplysning i frågan? Tack på förhand.

Dessutom tycker jag mig ana ett markant "klonk" vid växling numera. Något som jag tror mig har smugit sig på under senare tid. Har kört ca 200 mil sen dess jag fick kort.
Kan detta häröras till en slak drivkedja???? Har hört detta på annat håll. Tacksam för svar!

MVH BRASSARN -DRA i helvet å BRASSA på!!!-
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Troligen 800kr + ombesiktning?
 

per.b79

mycket vill ha mer
Gick med
30 Oct 2003
Ort
norrtälje
Hoj
Söker billig R1a -02
inte ombesiktning, men visa upp den för polisen igen...

men varför köra på ett kasst bakdäck?????
köp ett nytt så slipper du oroa dig...
det lönar sig i längden med att ha bra däck

madmagnus skrev:
ombesiktning????? varför då om jag får lägga mig i!
 

Johnsen

Rock`n`Roll!
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Honda xr650r sm -00, Husqvarna te 570 -01, Honda CRF450 HM -03
per.b79 skrev:
inte ombesiktning, men visa upp den för polisen igen...

men varför köra på ett kasst bakdäck?????
köp ett nytt så slipper du oroa dig...
det lönar sig i längden med att ha bra däck

Ja precis!
Jag håller med Per ja!
Varfør har du ett dåligt bakdäck när du kan køpa ett nytt?
Køp tusen par nya däck så du har liggandes, varfør inte køpa en helt sprillans ny mc när du ändå håller på så slipper du oroa dig att garantin inte gäller.
Bara att dra kortet och le, før pengar det skiter man ju.

:gnissla
 

BRASSARN

BRASSA å dra i helvet
Gick med
9 May 2005
Ort
Mettidreten
Hoj
--
Ombesiktning??? Nej det kan väl inte stämma? Å vadå "visa upp för polisen"???? ska man BRASSA in på polisstationen å bränna gummi eller??? Eller ska man köra ifatt närmsta polisbil på motorvägen å "visa dom bakdäcket" eller????? :yoparty :arsele

OK 800 spänn kan ja fan ta.
Anledningen till att ja inte har nytt bakdäck e att jag har beställt men inte hinner få det i tid till helgen då jag ska BRASSA upp till Sunne för att avnjuta alla (eller iaf några) vackra kåta flickor som finns där. Å då får det fan kvitta, bakdäck eller ej.... Ja menar vafan e väl 800 spänn jämfört med 3 nätter av ideligt sexuellt umgänge med vilt främmande kvinnfolk som strömmar ock savar mellan låren???? inte mkt kan jag säga!

//MVH Er Egen BRASSARE

Låt gummit strama på däcket, liksom det göro kring lemmen
 

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Ort
I hus
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Kör ifrån dom så slipper du böterna :tungan
 

Johnsen

Rock`n`Roll!
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Honda xr650r sm -00, Husqvarna te 570 -01, Honda CRF450 HM -03
BRASSARN skrev:
Ombesiktning??? Nej det kan väl inte stämma? Å vadå "visa upp för polisen"???? ska man BRASSA in på polisstationen å bränna gummi eller??? Eller ska man köra ifatt närmsta polisbil på motorvägen å "visa dom bakdäcket" eller????? :yoparty :arsele

OK 800 spänn kan ja fan ta.
Anledningen till att ja inte har nytt bakdäck e att jag har beställt men inte hinner få det i tid till helgen då jag ska BRASSA upp till Sunne för att avnjuta alla (eller iaf några) vackra kåta flickor som finns där. Å då får det fan kvitta, bakdäck eller ej.... Ja menar vafan e väl 800 spänn jämfört med 3 nätter av ideligt sexuellt umgänge med vilt främmande kvinnfolk som strömmar ock savar mellan låren???? inte mkt kan jag säga!

//MVH Er Egen BRASSARE

Låt gummit strama på däcket, liksom det göro kring lemmen





ideligt sexuellt umgänge med vilt främmande kvinnfolk som strömmar ock savar mellan låren
Haha vart i helvete ska du hitta dessa då? A-K eller? (dubbelnamn på en tjej om du inte fattade det)
Du drar fan inte in några vidriga slynor i min lilla lya!!
Om inte jag får bonka på dom først asså. i tarmacen

Så i helvete sånna krejher
 

BRASSARN

BRASSA å dra i helvet
Gick med
9 May 2005
Ort
Mettidreten
Hoj
--
Johnsen skrev:
Ja precis!
Jag håller med Per ja!
Varfør har du ett dåligt bakdäck när du kan køpa ett nytt?
Køp tusen par nya däck så du har liggandes, varfør inte køpa en helt sprillans ny mc när du ändå håller på så slipper du oroa dig att garantin inte gäller.
Bara att dra kortet och le, før pengar det skiter man ju.

:gnissla


HAHA så svarar du ditt ärke-svin :banana

Ja skiter la i stålarna, för det finns det ju fullt me på banken :va
Undrade bara i förebyggande syfte för att dra upp till Herr Johnsen.

För alla andra här kan tillägas att BRASSARN är i färd att belägga visit hos ovan nämnda Johnsen. Varvid ett rykande partaj utan dess like skall äga rum, där ingen kroppsöppning är tabu. Många äro de oskulder som skall bändas och läras upp under kommade midsommar.

//BRASSARN
 

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
Du har rätt inställning BRASSARN! ******* det ska man göra så ofta man kan! Kör ba!

Skulle nån ställa in knullat för 800kr EVENTUELLA böter?? Nä, just det...

/Itssoeasy
 

Johnsen

Rock`n`Roll!
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Honda xr650r sm -00, Husqvarna te 570 -01, Honda CRF450 HM -03
Ändrade planer kraphen,
Aunha-kharinn ska komma och besøka mig på midsommar.
Är det lungt om du kan komma nån annan helg eller?
Vet att du førstår
m.ov.h/Slangarn med slangen
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
lagom kul om det börjar regna och du ska "BRASSA" då ligger du snart där med en bruten rygg. Och vadå beställt däck finns det väl hos alla mc handlare, euromaster, Däckia, Så beställa fattar jag inte varför du har gjort. Och du köp metzeler... Grymt goa däck...
:yoparty
/(//(//(/(//(Micke
 

Johnsen

Rock`n`Roll!
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Honda xr650r sm -00, Husqvarna te 570 -01, Honda CRF450 HM -03
Itssoeasy skrev:
Du har rätt inställning BRASSARN! ******* det ska man göra så ofta man kan! Kör ba!

Skulle nån ställa in knullat för 800kr EVENTUELLA böter?? Nä, just det...

/Itssoeasy
Vafan 800 spänn før en brud?

Här i oslo kostar dom estniska tjejerna runt 200 bara ju.
 

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Ort
Skogen
Hoj
Sålda fifan
byta däck utan att ha brassat sönder det gamla gör väl bara kärringar?!

brassa tills det smäller, de är det som gäller!
 

BRASSARN

BRASSA å dra i helvet
Gick med
9 May 2005
Ort
Mettidreten
Hoj
--
Mr_Mike skrev:
lagom kul om det börjar regna och du ska "BRASSA" då ligger du snart där med en bruten rygg. Och vadå beställt däck finns det väl hos alla mc handlare, euromaster, Däckia, Så beställa fattar jag inte varför du har gjort. Och du köp metzeler... Grymt goa däck...
:yoparty
/(//(//(/(//(Micke


Vadå om det börjar regna??? varför skulle ställa till nåt??? De e väl bara å BRASSA på ännu värre än innan å dra i helvet så e det lugnt eller??

Ja vafan, ja fixa däck genom en kollega om du undrar, för då får man sk RABATT... vilket kan vara rätt bra om man inte e en bortskämd jävla liggo-unge som andra här inne verkar vara. Dessutom arbetar jag ihop MINA egan pengar, jag får dom inte av pappa.....

Förresten köpte jag Michelin Pilot Sport... nån som har nån åsikt om dom??? Vad jag har hört om dom så e dom bra iaf.

//BRASSARN

Kör med bar överkropp, för då har inte inte vinden så mkt att ta tag i, å du kör mkt säkrare å snabbare
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
BRASSARN skrev:
Ja vafan, ja fixa däck genom en kollega om du undrar, för då får man sk RABATT... vilket kan vara rätt bra om man inte e en bortskämd jävla liggo-unge som andra här inne verkar vara. Dessutom arbetar jag ihop MINA egan pengar, jag får dom inte av pappa.....

BRASSARN skrev:
Ja skiter la i stålarna, för det finns det ju fullt me på banken

Hur va de nu, är du en bortskämd snorunge, eller har du för mycket pengar? :va :7peta :rofl :rolleyes:
 

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
Johnsen skrev:
Vafan 800 spänn før en brud?

Här i oslo kostar dom estniska tjejerna runt 200 bara ju.

800 spänn, men så är bruden norsk också!! Det är väl värt en del va?? annat är glädjeflickorna från balterna.

/I
 

BRASSARN

BRASSA å dra i helvet
Gick med
9 May 2005
Ort
Mettidreten
Hoj
--
Itssoeasy skrev:
800 spänn, men så är bruden norsk också!! Det är väl värt en del va?? annat är glädjeflickorna från balterna.

/I


Måste säga att Ni verkar vara en hyvens kille! Klart att det är värt extra om det e en norske pige!!!! Sumpar gärna hela lönen bara för att få peta å ta lite på en sån. DARRA alla norske piger!!! En dag ska dere få smaka på svensk batong-penis, dvs BRASSARNS penis aka batongklubban.

Men kan ingen säga mig om Michelin Pilot Sport e bra, eller rent av värsta klassens skräp-däck??? Vurpar man automatiskt vid minsta tillstymmelse till försök av nedlägg, eller glider hojen som på räls genom kurvan även vid hastigheter som närmar sig ljudhastigheten... i stål?

MVH Er Tillgivne BRASSARE!

Jag kom, jag såg, jag fick kondylom.
 
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top