Stort beröm till Springzz som fixade min framgaffel.

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Frösunda
Hoj
ZX10R -09
I flera trådar läser man om företag som inte håller mottet, och får skit för det.
Därför vill jag passa på att ge beröm när det är ett företag som varit riktigt bra. För dom förtjänar massor av beröm.

På banåkningen på gottland märkte jag att framgaffeln inte arbetar som den skulle, mitt nya framdäck tog helt slut. Jag frågade då den tidigare ägaren (som jag känner) om han mixtrat med framgaffeln. Han sa då att han nyligen bytt packboxar (tror inte han gjort det själv, förmodligen är det någon annan som e skyldig). Jag bestämde mig i alla fall för att lämna in gaffeln till någon som kunde kolla vad som va fel. Och mitt val föll på Springzz i Sollentuna, eftersom att Stötdämparexperten aldrig har öppet, och när det är öppet är det upptagt eller inget svar.

Det började med att dom svarade i telefonen direkt. Sen gav dom mig ett bra pris på genomgång av gaffeln. Sen har dom ett system för tidsbokning via hemsidan. Jag bokade på söndagen och fick tid på måndagen kl 14 :yoparty.
Sen ringde jag Springzz och ändrade mig från att serva till att byta till progressiva fjädrar när jag ändå var där. Inga problem svarade dom och gav ett riktigt bra pris på hela klabbet. När jag sen förklarade att jag hade svårt att bara ta med gaffelbenen och ville lämna hela hojen. så gjorde dom en lösning där jag fick låna deras verktyg och plocka bort gaffeln i deras verkstad. Avslutningsvis gjorde dom ett riktigt bra jobb med gafflarna som nu känns helt underbara.
Och vid betalningen gav dom ytterligare lite bättre pris för att allt gått smidigt. Att dom dessutom var trevliga och hade sjukt mycket kunskap om stötdämpare, och gärna delade med sig om sina kunskaper gjorde inte saken sämmre.

Så ett stort MVG till Springzz www.springzz.com