Gotland ring

print_screen

Säkerhetskontroll??? Ja Då!!!
Gick med
14 May 2004
Hoj
Bimota SB7EF, GRCMiniMoto, yamaha R6, Yamaha wr 450, suzuki rm 85, aprilia rs 125, aprilia rs 250, kanske någon hoj till...
Den 20-21 aug kommer det att va två trackdays på gotland ring. Det var dom dagarna som TT-Festivalen skulle va. Men iom att banan inte är tillräckligt klar kommer det att bli två trackdays istället för 1200:- båda dagarna...

Gå in på www.gotlandring.com kolla under kalendern och ta kontakt med Linus för bokningen.

Har ni frågor kan ni PM:a mig.

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Finns det nån officiel info om vad som händer med utbyggnaden ?
Man är ju nyfiken, vore kul om sydslingan blev verklighet...

/N

print_screen skrev:
Det var dom dagarna som TT-Festivalen skulle va. Men iom att banan inte är tillräckligt klar kommer det att bli två trackdays istället...

print_screen

Gick med
14 May 2004
Hoj
Bimota SB7EF, GRCMiniMoto, yamaha R6, Yamaha wr 450, suzuki rm 85, aprilia rs 125, aprilia rs 250, kanske någon hoj till...
Nej tyvärr kan jag inte hjälpa dig med den biten.. men helt säkert är att den blir av.. Kanske kan den påbörjas i nästa år..

isse skrev:
Finns det nån officiel info om vad som händer med utbyggnaden ?
Man är ju nyfiken, vore kul om sydslingan blev verklighet...

/N

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
JAAAAA! Jag är tokigt mycket sugen på att köra gotland igen! Är Licenskursen fortfarande aktuell 20-21a augusti???

Nysse

Trött på spam
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Skrutten II(såld..tyvärr)
print_screen skrev:
Den 20-21 aug kommer det att va två trackdays på gotland ring. Det var dom dagarna som TT-Festivalen skulle va. Men iom att banan inte är tillräckligt klar kommer det att bli två trackdays istället för 1200:- båda dagarna...

Några funderingar....varför funkar det att köra "trackdays" och inte "TT-festival", är det verkligen banan det hänger på?

/

Edit: har försökt följa utvecklingen på www.ttfestival.com men ingen ny info sedan januari.

Last edited:

print_screen

Gick med
14 May 2004
Hoj
vågen skrev:
JAAAAA! Jag är tokigt mycket sugen på att köra gotland igen! Är Licenskursen fortfarande aktuell 20-21a augusti???

Nej tyvärr, Det blir bara 2 trackdays.

print_screen

Gick med
14 May 2004
Hoj
Jo det hänger på banan iom att den inte blivit godkänd. Då var det många av företagen som skulle ställa upp som sponsorer har backat ur. Tyvärr har det inte hänt något på sidan och det beror på att han som har hand om sidan flyttat utomlands och vi har inte lyckats få tag i honom..

Nysse skrev:
Några funderingar....varför funkar det att köra "trackdays" och inte "TT-festival", är det verkligen banan det hänger på?

/

Edit: har försökt följa utvecklingen på www.ttfestival.com men ingen ny info sedan januari.

Nysse

Trött på spam
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Skrutten II(såld..tyvärr)
Ok!
Bättre lycka till nästa år för det skulle kunna bli nått kul av det och om ni oxå försökte få in ett ERF samtidigt skulle de va ännu roligare.

///

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
:(
Jag vill ha licens.

Menmen, får väl nöja sig med att köra två bandagar :D

print_screen

Gick med
14 May 2004
Hoj
Vi har beslutat att det inte behövs förbokas för att va med på trackdays den 20:e och 21:a. Det är bara att komma dit och köra. För båda dagarna kommer priset att va 1200:- om man bara vill köra 1 dag så kommer det kosta 800:- och vill man bara köra en halv dag så kostar det 400:-. Betalningen sker på plats. Vi kommer ha en del instruktörer på banan så ni kan ställa frågor och få hjälp med spårval mm.

Mvh Tony

sir Urban

Inte riktigt som jag borde på nåt sätt
Gick med
16 May 2004
Hoj
R1 - 04 Raceversion
Tar ni emot alla som kommer eller gäller det att vara ute i god tid?

/Urban

print_screen skrev:
Vi har beslutat att det inte behövs förbokas för att va med på trackdays den 20:e och 21:a. Det är bara att komma dit och köra. För båda dagarna kommer priset att va 1200:- om man bara vill köra 1 dag så kommer det kosta 800:- och vill man bara köra en halv dag så kostar det 400:-. Betalningen sker på plats. Vi kommer ha en del instruktörer på banan så ni kan ställa frågor och få hjälp med spårval mm.

Mvh Tony

print_screen

Gick med
14 May 2004
Hoj
Vi kommer nog kunna ta emot alla som kommer. Men ju tidigare man kommer ju bättre är det!

sir Urban skrev:
Tar ni emot alla som kommer eller gäller det att vara ute i god tid?

/Urban

semper

Wheeliebars är fegt
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Panigale
vågen skrev:
:(
Jag vill ha licens.

Menmen, får väl nöja sig med att köra två bandagar :D

ska du köra framlänges på banan denna gång? :hihi

BTW va jag o isse där o körde 1 trackday den 21:a juli, va helt sanslöst kul,
körde upp 2,5 tankar och 2 knäpuckar.

Btw2, om någon va där o känner Jompa eller vad fotografen hette vore det kalas om ni kunde PM:a hans nummer, det vi fick fungerar inte.

Last edited:

sandstream

Guest
Gotland Ring kan varmt rekommenderas. Helt klart den bästa och roligaste svenska banan jag har kört på :)

Rackarns vad sugen man blir på att åka dit.... :hoppa

print_screen

Gick med
14 May 2004
Hoj
Jo men det är bara att komma..:) Javilket priviligium man har som bor alldeles intill banan :banana

sandstream skrev:
Gotland Ring kan varmt rekommenderas. Helt klart den bästa och roligaste svenska banan jag har kört på :)

Rackarns vad sugen man blir på att åka dit.... :hoppa

SMoto

på diet
Gick med
5 Jan 2004
Hoj
ZX10 -08, Corvette C6, Audi A5
print_screen skrev:

Mvh Tony

Hoppas det ÄR så med. kommer vara jävligt pist om man inte får köra om man åker så långt! :mad:
kul som fan :banana

print_screen

Gick med
14 May 2004
Hoj
Ja det ÄR så! Ingen boking behövs i förväg!
SMoto skrev:
Hoppas det ÄR så med. kommer vara jävligt pist om man inte får köra om man åker så långt! :mad:
kul som fan :banana

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Jag o Semper dyker upp även denna gång!

ps: ingår mat båda dagarna eller behöver man ta med lunch?

/Isse

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
isse skrev:

/Isse

Nice! Då syns vi!

print_screen

Gick med
14 May 2004
Hoj
Nej mat ingår inte tyvärr.. Så ta med lunch vi ska se om det går att fixa försäljning av lunch där men inget som vi vet helt säkert ännu!

isse skrev:

/Isse

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...