benkar
Krokvägar svänger mer..
Litar inte det minsta på SMHI längre , men dom/SMHI påstår fortfarande/just nu att det antagligen INTE kommer regna torsdag kväll i Roslagen, bara vara växlande molnighet, med en chans till lite sol, så... varför inte... (under förutsättning att det inte tokregnar eller är stor risk för regn/blöta vägar, då är den här rundan inställd! Lika inställd som om det går åt skogen när jag nog är ute på en långrunda under dagen)
Samling vid McD Upplands Väsby en stund innan kl.18, sedan avfärd kl.18 med fulltankade hojar och därpå lite krokvägar, inte jättelångt, en fika/glass, och inte tokfort, bara lite lagom inspirerat, vad det nu kan betyda, men snäppet lägre än när jag gasar dagtid.
Bara hänga på om du/ni känner för det! Lär bli lite blandat folk från SH, Rapido (och MCE såg jag nu) mm
Och som vanligt en liten lista, om inte annat för att hålla liv i tråden....
/B
1. benkar
2.
Samling vid McD Upplands Väsby en stund innan kl.18, sedan avfärd kl.18 med fulltankade hojar och därpå lite krokvägar, inte jättelångt, en fika/glass, och inte tokfort, bara lite lagom inspirerat, vad det nu kan betyda, men snäppet lägre än när jag gasar dagtid.
Bara hänga på om du/ni känner för det! Lär bli lite blandat folk från SH, Rapido (och MCE såg jag nu) mm
Och som vanligt en liten lista, om inte annat för att hålla liv i tråden....
/B
1. benkar
2.
Last edited: