First Gear Pinned 2004

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
Hej hopp!

Om några få minuter ligger den uppe på:
http://sporthoj.years2.com/First Gear Pinned 2004 [directors cut].wmv

Det är mina kompisar och jag som skapat denna film med material från förra säsongen. Mycket hände den säsongen, folk gick sönder, bröt lårben, handleder m.m Körde sönder effektkrökar os.v. Endå hade vi kul och allt sammas finns med på film (förutom lårbensbrytningen)

Enjoy! (hoppas jag)

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Jag ser bara en rullstols gubbe :va

EDIT: Okej du håller på att ladda upp den... :tummenupp

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Jag såg tills ni var i det stora grustaget... Det var väl ok... Lite roligare för er som var med förmodligen. Lite utdraget för oss andra tror jag. Plus att det var vääldigt ljus bild stundtals...

Men bra jobbat. Mer film åt folket!

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
färdig!

Tycker den är rätt varierande filmen. Vi har försökt klippt så iaf. Bilden är inge vidare bra det håller jag med om. Kameran var inställd fel därför blev allt mycket ljusare än vad det skulle vara.

edit: Sen går det lite långsammare för killen på "S-ön" klippet eftersom det var första gången har körde efter att ha brytit lårbenet där.

Last edited:

peter the great

P-nutz in da hus(peterpain)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000+cbr900rR och 1"mindre fälgar än rigge(slalomåkarn)
sämsta skit jag någonsin har sett eller är det era morsor som kör........
suck!

Last edited:

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Jo.. det där va ju kul :3freak .. fattade inte riktigt det där med att sladda runt på en plan yta.. men men..

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
wehoo!
härlig underhållning på morgonkvisten!

va lite sega klipp, men som mycket troligen är roliga att se för dom inblandade (insider-humor eller så). men overall så njöt jag och hade roligt!

mer humor i filmer, och mer filmer!

:edit:
fan va ännu mer MX-kåt jag blev :4skrika har ju inte tid eller råd :huvet

paprika

fattig men glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660 ´04 & KTM EXC 250´05
Alltid kul med lite amatör filmer.

Men lite snabbare och lite högre hopp nästa år va?

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
men jösses.. här har man tankat i 2 timmar (?) åsså är det en film med ungar som åker runt på crossar...

sorry boys, det här va inte kul nånstans... mera stunts, fart, mindre ljus och skaffa sporthojar så får ni toppenrulle nästagång :tummenupp

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kul, det är precis sånthär som får en att göra en bättre uppföljare. :rolleyes:

Många av de som kör här började det året, eller har nyligen skaffat cross efter att ha kört som knatte. Jag vet att det inte är sånna fantastiska scener i denna film men vi är ju inga proffs. Ska en crossfilm bara behöv innehålla massa 200 metershopp, bakåtvolter och sådant?

Vi har ingen miljardbudget, inga helikopterkameror, inga egna stadiumcrossbanor på våra trädgårdstomtar med R1:a. Vi körde en del på en nedlagd 80 cc bana (förutom under dråpslaget) och på andra ställen som var roliga att köra på. Vi använde en dvkamera som var grym på sin tid.Men fan vad vi gillar att köra cross!

Last edited:

_PH_

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2006
Hoj
Suzuki rm 125
KalleKulspruta skrev:
1541966 Kul, det är precis sånthär som får en att göra en bättre uppföljare. :rolleyes:

Många av de som kör här började det året, eller har nyligen skaffat cross efter att ha kört som knatte. Jag vet att det inte är sånna fantastiska scener i denna film men vi är ju inga proffs. Ska en crossfilm bara behöv innehålla massa 200 metershopp, bakåtvolter och sådant?

Vi har ingen miljardbudget, inga helikopterkameror, inga egna stadiumcrossbanor på våra trädgårdstomtar med R1:a. Vi körde en del på en nedlagd 80 cc bana (förutom under dråpslaget) och på andra ställen som var roliga att köra på. Vi använde en dvkamera som var grym på sin tid.Men fan vad vi gillar att köra cross!
nej precis jag tycker det är kul med folk som gör filmer med sina kompisar så här!!! bra gjort

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
KalleKulspruta skrev:
1541966 Kul, det är precis sånthär som får en att göra en bättre uppföljare. :rolleyes:

Jo jo visst de är klart, men även om det inte är världens bästa film så är det ändå kul med folk som gör film helt klart:)

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
synd att den där ftpn e borta skulle också vilja se! är en del gamla rullar som folk snackat om som man gått miste om verkar det som! :(

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept