Bikerbitch skrev:Det var en snygg annons! Vad kostar det att få med en sån där i lokaltidningen och är det eran klubb som står för det?
Åsa #96 skrev:Har för mig att Kaj våran ordförande (i HMS alltså) har en deal med tidningen att vi annonserar gratis mot att läsarna får 20:- i rabatt på inträdet.
Tack för komplimangen
Bikerbitch skrev:Känns som en bra deal tycker jag om det kan generera mer folk.
Vem har gjort designen?
flykay76 skrev:Ahh... Snygg bild!
(och även i övrigt)
Åsa #96 skrev:Ja, #37 gör sig bra på bild
flykay76 skrev:
Undrar om Johan (#37) , har sett den ännu
Nr:18 skrev:Ska gnälla lite, heter det Road Racing? I Sär Skrivning?
Åsa #96 skrev:måste ju bråka lite med dig, så att du inte blir allt för stöddig, nu när du vunnit ett rejs OCH kommer med på bild i tidningen.
flykay76 skrev:Ja det hade verkligen varit fantastiskt om det var så, men jag har ju inte vunnit men tredjeplatsen som jag fick, om det var den du tänkte på, ja den är jag fortfarande lika glad över .
Åsa #96 skrev:Halloj på er!
Följande annons kommer att finnas med i dom olika lokala versionerna i Skåne av "Lokal Tidningen Skåne" inför stundande Road Racing SM på Ring Knutstorp. På bilden #76 Kristoffer Persson och #37 Johan Klarin Nilsson.
Åsa #96 skrev:Halloj på er!
Följande annons kommer att finnas med i dom olika lokala versionerna i Skåne av "Lokal Tidningen Skåne" inför stundande Road Racing SM på Ring Knutstorp. På bilden #76 Kristoffer Persson och #37 Johan Klarin Nilsson.
ZoulFly skrev:Cool jobbat. Och kul att få bidra med bild. Men du kanske inte ska räkna med för mycket klapp på axeln från ex. NSB-förarna. Dom vill nog helst se en vit nummerbotten på bilden
Åsa #96 skrev:Tack!
Det var valfritt att skicka in bild från klubbens förare, och Stoffe som är företagsam var den enda som bemödade att skicka in bild. Din bild då Rookisarna är helt enkelt hungrigare
Ska mejla tidningen för att se om det i detta läge går att editera annonsen, så att du står som fotograf.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|