TwinSucker
Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Okej, efter lite hjälp från John som håller i FTP´n som jag la upp filmen på så funkar den
Thanx för space
Här är filmen...iaf fram tills batterierna i både hojen och kameran bestämde sig för att lägga ner Jag tror helt klart att nån i gänget måste ha placerat ut en EMP längs vägen...SÅÅ, vem va det
Bortsett från att mitt kåpglas inte va det renaste i norra Sthlm så hoppas jag att filmen iaf ska kunna ge lite känslor tillbaka.
Det va lugnt tempo där jag låg mestadels av filmen men jag plockade ut en del sköna sekvenser och klippte och klistrade så gott det gick.
Så håll tillgodo gott folk
Twinträffen 2 Högerklicka "Spara mål som"
200 Mb och 16 minuter senare så filmen klar
Återigen stort tack till alla som deltog!
på er!
//TwinSucker
Thanx för space
Här är filmen...iaf fram tills batterierna i både hojen och kameran bestämde sig för att lägga ner Jag tror helt klart att nån i gänget måste ha placerat ut en EMP längs vägen...SÅÅ, vem va det
Bortsett från att mitt kåpglas inte va det renaste i norra Sthlm så hoppas jag att filmen iaf ska kunna ge lite känslor tillbaka.
Det va lugnt tempo där jag låg mestadels av filmen men jag plockade ut en del sköna sekvenser och klippte och klistrade så gott det gick.
Så håll tillgodo gott folk
Twinträffen 2 Högerklicka "Spara mål som"
200 Mb och 16 minuter senare så filmen klar
Återigen stort tack till alla som deltog!
på er!
//TwinSucker
Last edited: