R6:a 99:a STULEN Göteborg

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Några/någon har tagit min R6:a 99 idag lr igår uppe i Lunden parkerad inne på gården hos mej på wrangelsgatan 4 har inte vart hemma sen igår eftermiddag

REG Nr:HOZ 513
Kännetecken RÖD/VIT Devilslipon, det står Gottis på den på tre ställen med stor text framme på front kåpan och det står även på bakdelen i mindre stil sitter race däck på och en ölinstyrdämpare

ja det va halvförsäkrad men det är skit samma jag vill ha tillbaka min cykel snabbt som fan ska på licens kurs i helgen ju :huvet

all info rapporterars till Polisen lr till mig på 0735076012 lr via PM

Mvh Micke Gottis Ahlin
 

Bifogat

  • R6.jpg
    R6.jpg
    40.4 KB · Visningar: 326
  • r6lite.JPG
    r6lite.JPG
    71.2 KB · Visningar: 203
Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Gottis skrev:
Några/någon har tagit min R6:a 99 idag lr igår uppe i Lunden parkerad inne på gården hos mej på wrangelsgatan 4 har inte vart hemma sen igår eftermiddag

REG Nr:HOZ 513
Kännetecken Devilslipon,undertail skrapad på Högersidan med en buckla i tanken det står Gottis på den på tre ställen med stor text framme på front kåpan och det står även på bakdelen i mindre stil sitter race däck på och en ölinstyrdämpare

ja det va halvförsäkrad men det är skit samma jag vill ha tillbaka min cykel snabbt som fan ska på licens kurs i helgen ju :huvet

all info rapporterars till Polisen lr till mig på 0735076012 lr via PM

Mvh Micke Gottis Ahlin

Shit.....tråkigt för dig. Hoppas du får tillbaka den & i helt skick!
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Även fast jag inte är drabbad (ta i trä) så blir man SJUKT irriterad på folk som inte kan låta andras grejer vara ifred :mad:...SUCK, säger jag bara... Jag lider med dig! hoppas du får tillbaks den.
 

Snigeln_GBG

Gasa te de rasar
Gick med
2 May 2005
Ort
GBG
Hoj
MT-10 SP 2017
Gottis skrev:
Några/någon har tagit min R6:a 99 idag lr igår uppe i Lunden parkerad inne på gården hos mej på wrangelsgatan 4 har inte vart hemma sen igår eftermiddag

REG Nr:HOZ 513
Kännetecken Devilslipon,undertail skrapad på Högersidan med en buckla i tanken det står Gottis på den på tre ställen med stor text framme på front kåpan och det står även på bakdelen i mindre stil sitter race däck på och en ölinstyrdämpare

ja det va halvförsäkrad men det är skit samma jag vill ha tillbaka min cykel snabbt som fan ska på licens kurs i helgen ju :huvet

all info rapporterars till Polisen lr till mig på 0735076012 lr via PM

Mvh Micke Gottis Ahlin


Måtte fan ta klåfingrigt folk :mad:

Hoppas du får tillbaks hojen.
//walle
 

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Mölndal
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
tjenare gotteponken:)
har laggt in ditt nummer i mobilen så ja ska hålla utkik åt dig så gott det går...
jobbar natt denna veckan så man e ute o åker rätt mkt på dagarna.....ska kolla o ringa om ja ser nåt...i bästa fall ta i från dom den...

mvh Jonaz
Newbie på wcx.nu
 

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Gottis skrev:
Några/någon har tagit min R6:a 99 idag lr igår uppe i Lunden parkerad inne på gården hos mej på wrangelsgatan 4 har inte vart hemma sen igår eftermiddag

REG Nr:HOZ 513
Kännetecken Devilslipon,undertail skrapad på Högersidan med en buckla i tanken det står Gottis på den på tre ställen med stor text framme på front kåpan och det står även på bakdelen i mindre stil sitter race däck på och en ölinstyrdämpare

ja det va halvförsäkrad men det är skit samma jag vill ha tillbaka min cykel snabbt som fan ska på licens kurs i helgen ju :huvet

all info rapporterars till Polisen lr till mig på 0735076012 lr via PM

Mvh Micke Gottis Ahlin


Fan vad tråkigt/irriterande. :( / :mad:

Färger på den?

Håller utkik där jag brukar röra mig (kallebäck, mölndal,johanneberg mestadels)... lägger in ditt nr i moben

Christian
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
CeltaniC skrev:
Fan vad surt! så pass nära kursen med, jävla svin! :kulspruta :fatta!


Ja det är nog det mest jävligaste om dom nu skulle sno den kunde dom inte ha väntat till efter helgen för fan :huvet :huvet

Hoppas polisen tar dom före mig :machinegu
 

Fjordmannen

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Finspång
Hoj
CBR600RR 05
Gottis skrev:
Ja det är nog det mest jävligaste om dom nu skulle sno den kunde dom inte ha väntat till efter helgen för fan :huvet :huvet

Trist. Såg att du skulle vara med på kursen i helgen. Hoppas du kan låna en annan.
 

ape

be a nice ape
Gick med
24 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Daytona 600 04:a ***Såld.
jäklar vilken otur alltså.

Fan vilka as de är..... :fatta! tjuvarna... en hel del :huvet och :fatta om någon kan få tag på dem.

Lider med dig Gottis, inför helgen och allt dessutom.
 

IRON MAN

Daniel-#99 Rookie600
Gick med
24 Mar 2003
Ort
GÖTEBORG
Hoj
R6 SuperSport
Jag tror bara att detta är en ursäkt för att du skall slippa att få spö av mig på Sviestad i helgen..... :arsele
Nä du Gottis, låna dig en hoj nu, så att du kan följa med oss upp.
Hoppas att det löser sig :tummenupp Vi hörs......
 

MartinGOT

Skulle Köpa Cbr 954rr blev en ninja?
Gick med
22 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
ingen just nu bägge sålda men vänta ni!!!
Gottis skrev:
Några/någon har tagit min R6:a 99 idag lr igår uppe i Lunden parkerad inne på gården hos mej på wrangelsgatan 4 har inte vart hemma sen igår eftermiddag

REG Nr:HOZ 513
Kännetecken RÖD/VIT Devilslipon,undertail skrapad på Högersidan med en buckla i tanken det står Gottis på den på tre ställen med stor text framme på front kåpan och det står även på bakdelen i mindre stil sitter race däck på och en ölinstyrdämpare

ja det va halvförsäkrad men det är skit samma jag vill ha tillbaka min cykel snabbt som fan ska på licens kurs i helgen ju :huvet

all info rapporterars till Polisen lr till mig på 0735076012 lr via PM

Mvh Micke Gottis Ahlin


tråkigt höra ska hålla ögonen öppna gottis borde bli märken även om de tar bort dekalerna el? :va får jag :fatta! om jag ser dem?
 

TräskTroll

Ihärdig och entusiastisk...
Gick med
7 Nov 2004
Ort
IGöteborg
Hoj
Kawasaki zl 1000 Eliminator 87, Kawasaki Zephyr 1100 -93. Lätt modifierad.
Har lagt in ditt mobil nummer. Kollar av chalmers-Kortedala-Frölunda.
Dags att ladda ryggsäcken med ett extra lås...
/H

EDIT: Att låsa fast Gottis-Hojen om den skulle hittas, alltså
 
Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
MartinGOT skrev:
tråkigt höra ska hålla ögonen öppna gottis borde bli märken även om de tar bort dekalerna el? :va får jag :fatta! om jag ser dem?


Nej om du ser hojen så ring mig lr ta dom men se till att jag får lite att "prata med" :7peta
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Kawasaki/Nils skrev:
Om du vill kan du skicka en bild till mig så ska jag se till att cykeln syns bättre genom beskärning. Allt görs i PhotoShop.
Om du kan skicka den omgående så fixar jag det nu.
Mvh//Nils
nils@adlercreutz.net


Lungt jag hade en bättre bild på tjejens dator men tack ska du ha för tanken
:tummenupp
 

Bifogat

  • r6lite.JPG
    r6lite.JPG
    71.2 KB · Visningar: 154
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top