Jaså jobbar han på Umeå trafikskola nu. Dan är bra framförallt är han skitduktig på att köra vilket långt ifrån alla körlärare är.madmagnus skrev:umeå vännäs kan dra åt helvete enligt mig! dom lovade mig en massa som dom inte höll! ringde aldrig upp när jag sökte dom osv! fick sedan hjälp av Dan som hade Sven å Tages tidigare! jobbar numera åt Umeå trafikskola! (tror jag det heter) dom har gjort massa radioreklam i sommar på radio rix! hursomhelst var det skitbra service, bokning av lektionerna via internet han har dessutom inte haft en enda kuggad elev i år!
jupp! han ingick i köpet när dom köpte upp sven å tages! här e länken till hemsidan! http://www.umeatrafikskola.nu/RJ skrev:Jaså jobbar han på Umeå trafikskola nu. Dan är bra framförallt är han skitduktig på att köra vilket långt ifrån alla körlärare är.
madmagnus skrev:umeå vännäs kan dra åt helvete enligt mig! dom lovade mig en massa som dom inte höll! ringde aldrig upp när jag sökte dom osv! fick sedan hjälp av Dan som hade Sven å Tages tidigare! jobbar numera åt Umeå trafikskola! (tror jag det heter) dom har gjort massa radioreklam i sommar på radio rix! hursomhelst var det skitbra service, bokning av lektionerna via internet han har dessutom inte haft en enda kuggad elev i år!
obruT skrev:men Rolf är kung
Freddy82 skrev:Jag har haft Patrik på Centrala (förr sven&tages) till både A & B - kortet, så han kan jag rekomendera. [/QUOTE
Samma här
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |