IronMike
Guest
Eftersom jag ska resa iväg å e skitskraj för att flyga. Så tänkte jag styra upp en tävling. Överlever jag flygningen, så kommer jag bli tvungen att belöna ngn med ett pris till den som vinner tävlingen, om / när jag kommer tillbaks.
Kom på en slogan till min signatur, en lämplig signatur - som kanske har med mig att göra. Och vinn 500:-
Jag har ingen lust att dega ngn 500:-
Men, Jag hoppas på att behöva dega dom kronorna om/när jag kommer tillbaka. Ett sätt för mig att försöka övervinna min flygrädsla. Kan även försöka se det på ett statistiskt sätt, att hur stor chans är det att ngn härifrån dör i en flygplansolycka, i samband med att denna styrt upp en tävling, jag menar, större risk statistiskt att dö i en mc olycka.
Så, några förslag?
Utser en vinnare när jag kommer hem - OM jag kommer hem.
Hejdå allihop, kanske inte kommer tillbaks
Kom på en slogan till min signatur, en lämplig signatur - som kanske har med mig att göra. Och vinn 500:-
Jag har ingen lust att dega ngn 500:-
Men, Jag hoppas på att behöva dega dom kronorna om/när jag kommer tillbaka. Ett sätt för mig att försöka övervinna min flygrädsla. Kan även försöka se det på ett statistiskt sätt, att hur stor chans är det att ngn härifrån dör i en flygplansolycka, i samband med att denna styrt upp en tävling, jag menar, större risk statistiskt att dö i en mc olycka.
Så, några förslag?
Utser en vinnare när jag kommer hem - OM jag kommer hem.
Hejdå allihop, kanske inte kommer tillbaks
Last edited: