jesseboy
O med veten sär skrivare
Jag har nu en strippad/fightad Daytona -98 som jag ska ägna tid, pengar och kärlek åt. Det mesta är skitbra, men ska pimpa upp den lite så jag antingen säljer den bra eller blir glad av att stajla på den.
Till frågan; tänkte först lacka den i militärgrönt med de där "måltavlorna" som spitfire har, det är ju rätt ballt å anglofilt... men sen kom jag på att jag nog inte kan få dessa att synka med resten av hojen pga linjerna...
Så nu fnular jag på British Racing Green, med även fälgar lackade, men med polerade kanter. kan de va nåt?
Vad tror ni, ska jag köra på det, eller med tråksvart som alla har?
Kan tyvärr inte bifoga bild på hojen, datorjävleln kraschade just...
EDIT: hittade en bild till slut på hojen...
EDIT igen... vad var det för kanonprogram som jag förlorat som man kunde ändra storlek på bilder med??
Till frågan; tänkte först lacka den i militärgrönt med de där "måltavlorna" som spitfire har, det är ju rätt ballt å anglofilt... men sen kom jag på att jag nog inte kan få dessa att synka med resten av hojen pga linjerna...
Så nu fnular jag på British Racing Green, med även fälgar lackade, men med polerade kanter. kan de va nåt?
Vad tror ni, ska jag köra på det, eller med tråksvart som alla har?
Kan tyvärr inte bifoga bild på hojen, datorjävleln kraschade just...
EDIT: hittade en bild till slut på hojen...
EDIT igen... vad var det för kanonprogram som jag förlorat som man kunde ändra storlek på bilder med??
Bifogat
Last edited: