Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
har en hålltimme att döda imorn2740031Tog han pengarna själv?
Kom igen nu gott folk, skicka in några bidrag!! Eller är ni rädda för att utmana den regerande mästaren??![]()
app app måste vara ett registerat varumärke2740196En avklippt colaburk med vatten o ett halvt gram amfetamin i.Bild kommer när jag lyckas punda ihop kameran igen.![]()
Vidrigaste!2740304Du har missat den godaste av dem alla, Hustlern.
Den ända som är värd att dricka är Red bull, därför har jag bara red bull burkar, fast jag sparar dom inte. Och vart hittade du monster energy?
Den ända som är värd att dricka är Red bull, därför har jag bara red bull burkar, fast jag sparar dom inte. Och vart hittade du monster energy?
Du jag har faktiskt inte köpt en än, men ska göra detDen är oslagbar
Var köper du den?
Helvete vilka mängder med skit ni trycker i er?
Jag visste inte att det var ett självändamål att dricka mycket energidryck.
Dessutom bonuspoäng för att man dricker olika varje gång, trots att en del av dom smakar skit.
Dessutom att göra burkpyramider, hur jävla A-traktor kan man bli?
Samlar ni snusdosor i pyramid också?
Tycker eftersmaken skiljer, men jag e pank nu så jag hoppar den tävlingen.2741291Var i USA nu över jul och hittade monster och nos där. Nos går att få tag på här i Sverige oxå men monster vet jag inte.
Måste hålla med Mr Dude angående smaken. Det enda som skiljer den från mängden är att den är dyrare.![]()
Kan tillägga att om du trycker i dig ett flak på en natt får du ett sug på 5 st/dag om du då driker det i några dagar blir du totalt labil i huvudet, ungefär som när du är så trött att du håller på att spy du skricker åt folk som vill hjälpa dig osv..2742108Helvete vilka mängder med skit ni trycker i er?
Dessutom bonuspoäng för att man dricker olika varje gång, trots att en del av dom smakar skit.
Vaddå skit?Helvete vilka mängder med skit ni trycker i er?
Helvete vilka mängder med skit ni trycker i er?
Vaddå skit?
Det är ju professorer och grejjer som forskat skitlänge i hur man gör en dryck som är så uppiggande som möjligt.![]()
Jag menar, vem kunde tro att koffein, socker och guarana skulle vara uppiggande?![]()
GuW skrev:Är det bara att gå på ecstasy direkt för mig, eller har ni andra tips för dom där 200mils helg resorna med bil?![]()
Nu ska jag vara taskig och sägaatt fruktsocker är väll det som går snabbast ut i blodet för det behöver inte kroppen bryta ner?2742286Precis, det är ju inte så att folk kom på att tugga kaffebönor för skitlänge sedan när dom skulle hålla sig pigga för att jaga...![]()
Tyvärr funkar inte koffein på mig, jag blir inte ett jävla dugg piggare av kaffe, joltcola eller annat som stödjer sig på koffeinets uppiggande effekt.
(jag har ätit koffeintabletter också, med samma kassa resultat, jag TROR att man kan bli koffein-immun, ISF är jag det, jag dricker alldelens för mycket kaffe, och har gjort så sedan mellanstadiet.)
Socker funkar väl sådär, om det är så att man har en dipp i blodsockervärdet, men det är ju en högst tillfällig effekt om man proppar i sig läsk eller godis, då är ju en frukt bättre för långvarig effekt, kanske i kombination med snabbt socker. (kexchoklad och banan)
Guarana eller vad det nu är man rapar efter att ha druckit redbull och vodka klarar jag inte av smaken på, det verkar vara standard ingrediens i alla köpes-uppiggare, så det försöker jag undvika.
Är det bara att gå på ecstasy direkt för mig, eller har ni andra tips för dom där 200mils helg resorna med bil?![]()
Ganska enkelt, du går till en affär, plockar åt dig några red bull går till kassan drar ditt kort, trycker din kod trycker ok tar red bullen med ena handen sätter andra handens handlov mot burken sätter pekfingret under den lilla flärpen, bänder uppåt trycker ner flärpen igen, sätter burken mot munnen (med öppningen inåt) tiltar den till en praktisk lutning. obs du bör ha öppnat munnen innan, luta tillbaka burken, svälj. klart.2742292Energidryck, enerskitdryck.. Hur kan ni förgifta er själva med detta?
XTC är nog ingen höjdare då du trippar ganska hårt på det och alla sinnesintryck som inte har med syn att göra blir överdrivna(Icke hallucinogent). Du kommer nog uppleva 110 km/h som 840 km/h, plus att sätet kommer att bli jätteskönt då du tjör SAAB. Själv körningen blir nog det som du koncentrerar dig minst på.
Mindre doser amfetamin, ephedra eller möjligtvis en halv näve ritalina.
Ritalina ges till de med tillräckligt stora koncentrationssvårigheter. Det ska ta kanten av det mesta och göra det lätt att inte glida ifrån och tycka saker är tråkigt.
Angående koffein så blir inte jag heller piggare av det, däremot får jag det ännu omöjligare att somna. Vilket ju är sååå kul.. Jag älskar att bara ligga i sängen i fyra+ timmar helt i onödan.
Nu ska jag vara taskig och sägaatt fruktsocker är väll det som går snabbast ut i blodet för det behöver inte kroppen bryta ner?
Ganska enkelt, du går till en affär, plockar åt dig några red bull går till kassan drar ditt kort, trycker din kod trycker ok tar red bullen med ena handen sätter andra handens handlov mot burken sätter pekfingret under den lilla flärpen, bänder uppåt trycker ner flärpen igen, sätter burken mot munnen (med öppningen inåt) tiltar den till en praktisk lutning. obs du bör ha öppnat munnen innan, luta tillbaka burken, svälj. klart.
Fler frågor?
Oh boy, could i teach you a lesson about Red Bullshit..
Jag har haft en trevlig period i livet bestående av konsumtion av en hel platta cola i veckan och Gott & Blandat till frukost och lunch.
En dag bestämde jag mig för att sluta med allt. Efter den dagen fick jag inte i mig något sockerberikat på permanent basis. Det var nu ganska exakt fem år sedan. Ibland(läs: mycket sällan) händer det att jag smakar nåt sockerskräp i form av godis eller läsk. Läs:smakar..
Jag äter ärligt hellre den håriga utsidan av en kokosnöt.
Varför? -Både kokosnöten och godiset smakar skit. Skillnaden är att det inte känns som man ska dö efter att ha ätit kokosnöten.
För cirkus en månad sen vandrade jag i stan med en polare. Vi blev törstiga och gick in på SevenEleven för att tjöpa nåt att dricka. Såg inget vatten som inte var smaksatt med socker, så jag tänkte att jag lika gärna kunde testa en CocaCola för kul skull. En timme efter att jag druckit upp den satt jag på bussen hem med dessa symtom:
1. Klyvande migrän
2. Synsvårigheter
3. Ljud- och ljuskänslighet
4. Feber
5. Hög puls
Något som tycks återkomma varje gång jag testar godis.
Det går över med ett par huvudvärkstabletter över natten.
Slutsats: Människan tål inte så pass raffinerat socker i så stora koncentrationer, utan invänjning. Alla vänjs in från späd ålder. Både du och jag.
De som däremot är avvänjda kan se det på ett annat sätt. De märker hur straffliknande raffinerat socker egentligen är mot kroppen.
Och ja, tro det eller ej så smakar godis, glass och läsk annorlunda.
Sockret framträder tiofalt och får det att smaka.. Dåligt? Inte fan är det gott ivf.
Eftersom jag tycks vara den enda människan i hela Sverige med detta så finns det ingen att backa upp mig. Jag kan bara berätta hur det känns.
Det är synd att jag inte kan förmedla känslan på riktigt.
För övrigt: Att avvänja mig från socker var det värsta skit jag gjort. Under cirkus två månader hade jag ingen som helst dygnsrytm, var konstant på det värsta humör man kan tänka sig, fick vredesutrbrott á la tyska CS-ungen, konstant huvudvärk, etc etc.
Två månader räcker nog bara för att avvänja sig från begäret, inte för att rendera smaken till skit.
Därför har jag svårt att förstå varför folk stoppar i sig skiten. I rent ovetande, egentligen. Men vem kan klandra dem. Bolagen vet exakt vad det har för inverkan på ämnesomsättningen. Det är ett ypperligt sätt att tjäna pengar. Sockret används på samma sätt som ett trojanvirus i en dator.
Och "energidrycker" är de värsta av alla. Vad de egentligen gör är tömmer dig på energi i långa loppet. (Ha oskyddat sex i tjugo minuter och ät antibiotika i två veckor).
Du får säga vad du vill. Jag vet vad jag vet, och jag vet det genom att ha testat båda sidorna av det. Våga inte kontra med "jag drack ingen läsk under två veckor och jag märkte ingen skillnad".
Det är nog bättre om du ger fan i att svara helt och hållet, du kommer ändå inte hålla med på nåt vis. Svara om du kan säga "du har nog rätt" utan att ljuga.![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |