Sweeney Todd
Vägrar Bogan.
En liten fågel har kvittrat att Jörgen fyller 40 idag?

Nähä? Varför sköts det inte mer kanon då? Vid dammen vid Mc Donald's hade ju varit najs.
Grattis då.
Tack allihop!!
-------
---- Jag har krut för 15 skott till med kanonen. Jag lovar att se till att inte använda upp alltihop under min semesterledung med båten. Så vi kan visst dunka iväg lite fler skott i sommar. Men helst då över vidare stockholmsfjärdar än Sveadonken-dammen Mattias!
För den händelse jag hade haft anlag för åldersnoja och 40-årskris så kan jag försäkra er att jag hade blivit lugn av att ha såna ogubbiga dårar som vännerna Kapten, Lorden, Fille, Dr Bike, KamikazeKid, Snail mfl före mig i spåret!![]()
Tack!!
Kram
Jörgen
Tack allihop!!
Jag brukar inte fira mina födelsedagar, eller rättare sagt jag brukar vara till sjöss med båten ett par veckor om sommaren och tillse att de omfattar det kritiska datumetDenna gång har dock händelser fått mig att dröja kvar i stan ett par dagar mer än jag brukar av min semester.
Eftersom jag varit ledig sedan två veckor och därför helt tappat kollen på dagens datum så var det, tro det eller ej, först när jag fick ett grattis-SMS från Kapten efter 12-slaget inatt som jag kollade i almanackan och insåg att den 26:e var idag! Ni har ju bättre koll än jag!![]()
Så till mitt försvar, Fille mfl som kände sig blåsta: jag hade själv ingen aning!
Nu måste jag snabbt proviantera träbåten och fly ut på böljan!
Jag har ingen åldersnoja, min ovilja till eget födelsedagsfirande grundar sig helt på det faktum att jag saknar förmåga att komma ihåg andras födelsedagar.Vad vore mer pinsamt än att låta sig uppvaktas för att sedan glömma att uppvakta?
Nu när ni kommit på mig så kan vi förstås styra upp ngt skoj vid ett senare datum. Typ åka hoj eller tändkulecruise under stadens broar om ngn av er skulle ha tid. Jag har krut för 15 skott till med kanonen. Jag lovar att se till att inte använda upp alltihop under min semesterledung med båten. Så vi kan visst dunka iväg lite fler skott i sommar. Men helst då över vidare stockholmsfjärdar än Sveadonken-dammen Mattias!
För den händelse jag hade haft anlag för åldersnoja och 40-årskris så kan jag försäkra er att jag hade blivit lugn av att ha såna ogubbiga dårar som vännerna Kapten, Lorden, Fille, Dr Bike, KamikazeKid, Snail mfl före mig i spåret!![]()
Tack!!
Kram
Jörgen
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |