Tungpiercing o alkohol

Fortfarande bara en Micke? ;)
Ptja.. Haft tanken på att ha två, prova iaf. Den jag har nu sitter så långt in som man kan ha den. Hmmm..... *tänker*

Nu hör detta visserligen inte till ämnet, men varför skulle man pierca tungan? Dessutom som man?
Det är ju samma sak som att killar har hål i öronen. Fast nu sitter den i tungan ist. Det tog 2½ år för mina elever tills en av dem såg att jag hade en =) Min syns knappt om jag inte gäspar eller skriker.
Och ghey är jag inte för att jag har en.

Last edited:
Ptja.. Haft tanken på att ha två, prova iaf. Den jag har nu sitter så långt in som man kan ha den. Hmmm..... *tänker*

Det är ju samma sak som att killar har hål i öronen. Fast nu sitter den i tungan ist. Det tog 2½ år för mina elever tills en av dem såg att jag hade en =) Min syns knappt om jag inte gäspar eller skriker.
Och ghey är jag inte för att jag har en.

Hål i öronen på killar/män/pojkar. :zpy
Nästa fråga blir då, varför har du den om den inte syns? :va

Prova ge bäbisen en liten Laphroaig så nog fan skulle den grina mer än att få snutta tutte. Vilket i och för sig kanske inte är helt unikt för bäbisar.

Beror helt på det min gode vän! Är det tandproblem den lille krabaten sprutar tårar åt kan nog laphroaigen hjälpa. Dock skulle jag själv aldrig ödsla något så ruskigt dyrt och svingott på en lite bäbis :näsblod

Jag gjorde min i Cypern kl 5på morgonen kalas packad, söp och strök runt vart riktigt sjuk när jag åkte hem några dagar senare, men det vart alldrig värre än såhär.

Bifogat

• p.JPG
    p.JPG
    5 KB · Visningar: 882
Jag gjorde min i Cypern kl 5på morgonen kalas packad, söp och strök runt vart riktigt sjuk när jag åkte hem några dagar senare, men det vart alldrig värre än såhär.

Aldrig värre än så här?!? Det är väl precis så illa som det kan bli? Den ser ju inte helt frisk ut. Snarare som illrött valfett...

Jag vårdade kanske inte min tungpiercing helt exemplariskt under läkningstiden.. Blev väl inga mängder alkohol eller hångel, men jag upphörde inte med något utav det under läkningstiden. Efter 2-3 veckor bytte jag ut läkstaven till en kortare, då hade all svullnad lagt sig och det var i princip helt läkt. Låt säga att det tog 1½månad (inkluderande alkohol och lite snusk) så var tungan läkt :)
Lite alkohol är nog inte fel, har en piercing i tragus (örat) som inte vill läka och nu har det varit dåligt med fyllor på ett tag.. Dags att kröka till lite igen tror jag :D
Jag tror att risken är större att en piercing inte läker om man exempelvis petar onödigt mycket på den (med otvättade händer) eller som med en tungpiercing; hånglar eller utför orala lekar.

Lycka till ;)

Nae de sa han inte så de vet jag inget om ... :D

måste ju provanvända den asap

hmmm nu vet jag inte om man vågar dricka eller inte .. blir antagligen att stå över ..Fet fest ikväll :(

Tror läkningstiden stiger. Men va fan, vare inte en vecka sen, LR? Jag drack dagen efter jag piercade ögonbrynet, slutade med att det såg ut som jag hade en fet blåtira över hela vänstra ögat. Blodet sögs aldrig upp av kroppen pga alkoholen.

Fyfan de där ser ju riktigt jävligt ut

Min tunga är precis som vanligt men mkt tjockare bara. Svullnaden har börjat gå ner mkt nu dock

Ja får fixa en bild lite senare

Lite öm var den allt, men vad kan man räkna med om man slänger in en stav packad i cypern och har hela helgen kvar att leka med. Den varken börja vara eller ruttna. Men köp en vibrator till tungan så kan du bara ligga där nere utan att få träningsvärk i tungan.

Gay med killar som har piercing i bröstvårtan/orna?!
Sexigt skulle jag vilja säga, men å andra sidan så
tycker jag att piercingar generellt är jävligt sexigt (på rätt
person)

Nu hare gått 5v o tungan sitter kvar.. då vet ni att alkohol tydligen funkar efter piercing ;)

Mikke hur gåre, beställde du nån?? Jag fick hem min vibrerande igår... återkommer med resultat :D

Nu hör detta visserligen inte till ämnet, men varför skulle man pierca tungan? Dessutom som man?

Förmodligen för att man tycker det är snyggt? Jag har två, de syns inte så väl men blänker till ibland, jag tycker det är snyggt. Dessutom är de sköna att ha.

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick