Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
- Gick med
- 6 Mar 2003
Det som är småghey är killar som stoppar in pearcing i sina nipples...![]()
Den åsikten får du ha, oh trångsynta, fördumsfulla människa.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pm.ar om 1-2 månader när ja får utföra orala aktiviteter![]()
Ptja.. Haft tanken på att ha två, prova iaf. Den jag har nu sitter så långt in som man kan ha den. Hmmm..... *tänker*Fortfarande bara en Micke?![]()
Det är ju samma sak som att killar har hål i öronen. Fast nu sitter den i tungan ist. Det tog 2½ år för mina elever tills en av dem såg att jag hade en =) Min syns knappt om jag inte gäspar eller skriker.Nu hör detta visserligen inte till ämnet, men varför skulle man pierca tungan? Dessutom som man?
Ptja.. Haft tanken på att ha två, prova iaf. Den jag har nu sitter så långt in som man kan ha den. Hmmm..... *tänker*
Det är ju samma sak som att killar har hål i öronen. Fast nu sitter den i tungan ist. Det tog 2½ år för mina elever tills en av dem såg att jag hade en =) Min syns knappt om jag inte gäspar eller skriker.
Och ghey är jag inte för att jag har en.
Prova ge bäbisen en liten Laphroaig så nog fan skulle den grina mer än att få snutta tutte. Vilket i och för sig kanske inte är helt unikt för bäbisar.
Jag har blivit sjuk, de är nog inte bra va.. Men tungan sitter kvar !
Jag gjorde min i Cypern kl 5på morgonen kalas packad, söp och strök runt vart riktigt sjuk när jag åkte hem några dagar senare, men det vart alldrig värre än såhär.
Jag har blivit sjuk, de är nog inte bra va.. Men tungan sitter kvar !
Nae de sa han inte så de vet jag inget om ...![]()
måste ju provanvända den asap
hmmm nu vet jag inte om man vågar dricka eller inte .. blir antagligen att stå över ..Fet fest ikväll![]()
Jag gjorde min i Cypern kl 5på morgonen kalas packad, söp och strök runt vart riktigt sjuk när jag åkte hem några dagar senare, men det vart alldrig värre än såhär.
Nu hör detta visserligen inte till ämnet, men varför skulle man pierca tungan? Dessutom som man?
Förmodligen för att man tycker det är snyggt? Jag har två, de syns inte så väl men blänker till ibland, jag tycker det är snyggt. Dessutom är de sköna att ha.
ja väntar fortfrande på en presentation av den där vibrerande piercingen3097142Nu hare gått 5v o tungan sitter kvar.. då vet ni att alkohol tydligen funkar efter piercing
Mikke hur gåre, beställde du nån?? Jag fick hem min vibrerande igår... återkommer med resultat![]()
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning