Mordecaien
Can do!
- Gick med
- 22 May 2006
Jag har en hel korridor fulla blivande studenter som stör min sömn, hur motar jag dem? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
som hoiike sa öl + råttgiftJag har en hel korridor fulla blivande studenter som stör min sömn, hur motar jag dem?![]()
Jag har en hel korridor fulla blivande studenter som stör min sömn, hur motar jag dem?![]()
ett par såna här kanske ?
Beställ hem några pizzor som du kryddar med gift och sen ställer du dem bara i korridoren. En fattig student kan inte låta bli en kvarglömd pizza antar jag?
t-röd på brödbitar, kan kombineras med krockar och fiskelinor och sen ett luftgevär.
Haha.. Förstår dig, mitt ex hade fågeltillverkning utanför sitt fönster.. grymt jobbigt med allt pippande från dem... men men.. min första tanke i det fallet var typ soft airgun men va sjutton om de håller sig på fönster brädan.. Varför inte göra den strömförande?? Lägga en tråd eller nåt på och koppla till ett batteri (Måste ju inte vara såå brutalthehe..) Eller??
Öhm ber om ursäkt för att vara en besservisser men innan ni börjar ta era planer till verket eller om ni kanske redan gjort det och inte fått något resultat med era elchocker så kanske fundera på vart fåglar brukar sitta osv vanligtvis där folk inte borde vara i närheten på grund av att vi tar i marken och jordar skiten?I feel you!
Jag hör bara några få kvittrande fåglar på morgonen, ibland sitter de på min balkong och myserr och detta oljud är sjukt irriterade!
Kan du inte köpa ett sådant där litet "stängsel" eller remsa som avger små stötar (används till mödarsniglar bla) och sätta denna på fönserbrädan.
Den avger endast lättare stötar, alltså inget utav dödlig dos, men det borde skrämma bort dem från ditt fönster iaf![]()
[YOUTUBE-ID]QNu0sR89_BM[/YOUTUBE-ID]
Säljs i järnaffären 70 spänn för 1 liter har jag för migEn värnpliktig illbatting stuffade en strömming med karbid och la på en planka till måsarna. En trut slök alltihop och satte sig tillrätta för att smälta maten. Strax blev dock truten alltmer olustig och det rök tilltagande ur dess bakdel. Efter en vacklande flykt med rökstrimma efter så kraschlandade den till slut på kajen. Nu var dock fågeln så väderspänd att det även rök ur näbben. Djurplågeriet avslutades plötsligt med att truten exploderade.
Nu är det tack och lov svårare för snorisar att komma över karbid.
Sett en tejp över halva det strömledande föremålet sett en folie tejp anslut en ledare till en hängränna eller annat jordat.Öhm ber om ursäkt för att vara en besservisser men innan ni börjar ta era planer till verket eller om ni kanske redan gjort det och inte fått något resultat med era elchocker så kanske fundera på vart fåglar brukar sitta osv vanligtvis där folk inte borde vara i närheten på grund av att vi tar i marken och jordar skiten?Typ högspänningsledningar och järnvägssledningar, De måste jorda för att det ska gå ström i dom så inte världens bästa idé, kan tänka mig att det finns sätt att lyckas med det också för att kortsluta genom fåglarna men kanske inte så effektivt
Bara så ni inte gör massa jobb i onödan![]()
En värnpliktig illbatting stuffade en strömming med karbid och la på en planka till måsarna. En trut slök alltihop och satte sig tillrätta för att smälta maten. Strax blev dock truten alltmer olustig och det rök tilltagande ur dess bakdel. Efter en vacklande flykt med rökstrimma efter så kraschlandade den till slut på kajen. Nu var dock fågeln så väderspänd att det även rök ur näbben. Djurplågeriet avslutades plötsligt med att truten exploderade.
Nu är det tack och lov svårare för snorisar att komma över karbid.
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning