Bilder på era husdjur

Se till teknikern justerar in ventilationen ordentligt. Se även till att strömtrafosarna installeras.
De kanske inte levereras med pumparna längre?

Trött baksätesvalp.

3ee1ea1001eae3e0c147db4c51c76b60.jpg

Yes, snart 9 veckor. Har ett ganska fritt ”jobb”, så hon får vara med hela dagarna.

Otroligt smarta hundar - nästan rumsren redan. Sover i sängen och väcker mig när det är dags att gå ut på morgonen.

Flakvila:

5cb66eb1fcc0e39a3efe92e1913fb233.jpg

Soffvila:

b7cd59de0f839156f1d37285bd7f4d11.jpg
Kul. Grattis. Tyvärr är de onödigt smarta.
Vi har haft 2 och alltid fått anpassa vad vi säger o gör för att de begripit så väl.

Vår Aussie Fimpen med en av sina favorit sysselsättningar, springa fram för skotern, han gillar också att springa framför fyrhjulingen och blir irriterad om det går under 30 km/h, toppar nånstans runt 55-60 km/h, gillar och åka traktor och brukar vara med och snöröja. Väldigt smart mot jämten så ord som skoter, traktor får man tänka sig för att använda. Sjukt trevlig hund som är väldigt lugn och kan koppla av.

Sen jaktidioten Finn, 18 älgar på fem höstar vilket är bra med tanke på de marker jag jagar på, först efter 16 älgar sköts en älg av nån annan än mig, bra ståndhund vilket är guds tur för han håller i.20241225_131509.jpg20240905_070343.jpg

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick