Spana in vad jag hittade när jag var ute o shoppa lite igårkväll
Fetaste och rätt tung MotoGP-pipa i kolfiber!

Fetaste och rätt tung MotoGP-pipa i kolfiber!

of course! Det här blir inte mer nördigt... jag umgås ändå inte med "världsliga" människor utanför MC-branschenballt? något mer åt nördhållet![]()
det är rätt fantastiskt.. helt plötsligt växer det hår, sen faller håret o sen är man skallig o gammal pensionär som alla andra och väntar på att dö. men det är lite OT hörredu. vi kan kramas igen nästa årjag blir mest imponerad över att även du blivit så gammal så du behöver en nästrimmer och dessutom har det börjat växa på hakan,avis var ordet![]()
det är rätt fantastiskt.. helt plötsligt växer det hår, sen faller håret o sen är man skallig o gammal pensionär som alla andra och väntar på att dö. men det är lite OT hörredu. vi kan kramas igen nästa år![]()
nu är det ju kolfiber-LOOK ... och sedan en blytyngd eller nått inuti för lite tyngd. Bra känsla. Inte bara något lätt o plastigt.Det kan väl inte BÅDE vara tungt och gjort i kolfiber??![]()
Kika i köpcentran efter en affär som heter Smycka... typ som alla andra smyckesaffärer o fråga efter MotoGP / Rochet.vart köpte du det där?
vill gärna få tag i ett sådant?
gruppköp!nu är det ju kolfiber-LOOK ... och sedan en blytyngd eller nått inuti för lite tyngd. Bra känsla. Inte bara något lätt o plastigt.
Kika i köpcentran efter en affär som heter Smycka... typ som alla andra smyckesaffärer o fråga efter MotoGP / Rochet.
![]() |
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!
Upplev drömlika Gotland Rin... |
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj