Hej! Jag är nästan nervös nu det var 6-7 år sedan nu tror jag som senaste beställningsmöjligheten fanns. (massor av ursäkter...)
Jag har hittat ett lokalt tryckeri som trycker, så jag kan ha personlig kontakt.
Har byggt en helt specialbyggt Webshop (i med det är lite speciellt runt Nick, slogan etc)
Nytt i denna webshop är att varje tillval etc är tydligt angivna vad de kostar eller vad som ingår.
Priserna i övrigt har jag rådfrågat er om och jag hoppas de fortfarande är OK, iaf i den första vändan. Får senare se om kommande omgångar kan göras billigare (måste bevisa att viss omsättning finns).
Speciellt frakten är något som är fast just nu per paket. Detta kan jag ev. omförhandla i framtiden eller baka in i priset.
Nytt för denna beställning är en "SH"-tröja med en lite annan design och lite mer generisk, men rätt snygg enligt mig. Många säger ju "SH" så jag vill gärna ha ett platt med SH på. På dessa tröjor så står det sporthoj.com även på armen.
Färger denna gång är för både tröja / tshirt är:
- Svart
- Mörkblå (marinblå)
Klädesmärke: South West
Beställ här:
https://www.sporthoj.com/webshop (klicka sen på SH-kläder)
Leverans, förhoppningsvis innan Jul, annars under Januari innan MC-mässan i Stockholm.
Beställningar är öppna till ca 20 november
Ställ era frågor här! Så svarar jag bäst det går