"#¤%"%&#/¤(/(&%¤&&%

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Varför i hel**** kan jag inte sova :gnissla :gnissla :gnissla Sitter här som ett fån kl 03:00. Det suger att vara kvällspigg har tusan i mig inga fördelar alls.
Så gott folk några tips hur man somnar in bäst?

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Marals76 skrev:
Varför i hel**** kan jag inte sova :gnissla :gnissla :gnissla Sitter här som ett fån kl 03:00. Det suger att vara kvällspigg har tusan i mig inga fördelar alls.
Så gott folk några tips hur man somnar in bäst?

Ska du redan sova :hihi
En fet whiskey löser det mesta :öl :fyllisar

:)

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Jadu, jag har samma problem, men det beror på mitt skiftarbete. Alltid svårt att somna under de första dagarna med dagskift.

Några knep har jag dock lär mig genom åren:
Kamomillte har en lugnande effekt. En kopp sådant och en god bok i favoritfåtöljen en timme innan läggdags funkar.

Valerina Natt finns det ett naturläkemedel som heter. Kan inhandlas i de flesta livsmedelsbutiker och apotek. Inget sömnmedel, men också lugnande. Det fungerar som insomningshjälp, men om inte kroppen är inställd på att sova så vaknar man efter ett par timmar när effekten avtar.

Motion är också bra, men inte för sent. Minst 3 timmar innan sovdags ska man trappa ner på all fysisk aktivitet. Det ska vara rätt typ av motion också, gärna i samband med friskt luft, tex. en promenad eller joggingrunda.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Ääähh, var stenhård. Sov "middag" nån dag vilket för dig då blir på kvällen och sen är du uppe heeela natten och hela nästa dag till 22:00. Därefter går du o lägger dig och sen vaknar du normalt igen, jag lovar :)

750RR

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
McB skrev:
Jadu, jag har samma problem, men det beror på mitt skiftarbete. Alltid svårt att somna under de första dagarna med dagskift.

Skiftarbete!? *rrrryyyyss* Freppa, stryk genast denne man från den borgerliga listan.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
valmers skrev:
Skiftarbete!? *rrrryyyyss* Freppa, stryk genast denne man från den borgerliga listan.

Vad säger du om skiftarbete på heltid plus eget företag då? Allt för pengarna. :Bugar

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
McB skrev:
Vad säger du om skiftarbete på heltid plus eget företag då? Allt för pengarna. :Bugar

Jag säger att du är en dalig företagare som inte kan leva gott pa ditt företagande utan maste komplettera med löneslavande. :tungan

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Inget annat än sömntabletter funkar för mig iaf, tyvärr. Jävla skiftjobb :gnissla

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Marals.. Vi har faktiskt en Nattsuddar tråd som jag ensam försöker hålla vid liv på ensama, mörka nätter :mattias :tungan

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
finns insomningstabletter att köpa på apoteket.. mycket bättre än sömn piller
:tummenupp

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...