Rudis
A B
Har du sån hojj så skulle jag gärna vilja ha lite bilder på den !.. .skulle va schysst.. har velat haft en ett tag nu.. och ska skaffa en sån tills jag fyller 16... för dom verkar vara satan härliga
AdrenalineRush skrev:Har du helkåpa liggandes till din Rg?? jävligt fin! hur går den?
Originally posted by AdrenalineRush
Har du sån hojj så skulle jag gärna vilja ha lite bilder på den !.. .skulle va schysst.. har velat haft en ett tag nu.. och ska skaffa en sån tills jag fyller 16... för dom verkar vara satan härliga
Originally posted by Silwer
ä de framjulsdrivna?
heNkOne skrev:möjligt att den här dekaltrimmade skönheten blir till salu snart.. beror lite på.. men ja bor iaf. i uppsala, så håll ögon och öron öppna för d é möjligt att ja säljer för att satsa på nå annat i mc väg...
heNkOne skrev:möjligt att den här dekaltrimmade skönheten blir till salu snart.. beror lite på.. men ja bor iaf. i uppsala, så håll ögon och öron öppna för d é möjligt att ja säljer för att satsa på nå annat i mc väg...
Originally posted by Esquina
jenare Henke, va länge sen... vart har du hållt hus Vadå ska du redan sälja din mc?? Du köpte den ju i sommras?
Originally posted by Rudis
den ser inte så billig ut ! .. menmne.. jag vet en som ska sälja en för 10 000.. men jag vet inte hur den ser ut... ska kolla på den sen nåndag
heNkOne skrev:tjena tjena! mjah hockeysäsongen é i full gång här så ja har då inte mycke fritid längre .. å d é absolut inte alls säkert att ja ska sälja.. har bara blitt lite sugen att snygga upp en ny hojj .. ajja, vi får väl se hur d blir med den saken...
Rudis skrev:ingen som har lust att spela in film med sin rg ?
Originally posted by Esquina
Jo sant.. själv köper jag nästa vecka
heNkOne skrev:jaså, där ser man.. vad bidde det för någe då??
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |