Ägare till Suzuki rgf 125 -92 ??

Rudis

A B
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
Yamaha R6 -99
Har du sån hojj så skulle jag gärna vilja ha lite bilder på den !.. .skulle va schysst.. har velat haft en ett tag nu.. och ska skaffa en sån tills jag fyller 16... för dom verkar vara satan härliga

RGmaniac

No More MR 2 Stroke
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Z 550 -82,Yamaha XS 500 -79
Här e min.....Lite ombyggd.. :p

Bifogat

• rg 2.jpg
    rg 2.jpg
    86.6 KB · Visningar: 176
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Höjjd Röd&Vit Värsting TZR me Konisktluftfilter, Effektavgassystem, Miniblinkare, Ensittscuts, Upprensad bak & Svart Kåpglas!
Har du helkåpa liggandes till din Rg?? jävligt fin! hur går den?

Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Höjjd Röd&Vit Värsting TZR me Konisktluftfilter, Effektavgassystem, Miniblinkare, Ensittscuts, Upprensad bak & Svart Kåpglas!
har du byggt ihop den från grunden?? asså, haft den i delar o sedan byggt ihop den? va toppar den då? =P

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Suzuki RG125F -92 utagen 93..
Originally posted by AdrenalineRush
Har du sån hojj så skulle jag gärna vilja ha lite bilder på den !.. .skulle va schysst.. har velat haft en ett tag nu.. och ska skaffa en sån tills jag fyller 16... för dom verkar vara satan härliga

möjligt att den här dekaltrimmade skönheten blir till salu snart.. beror lite på.. men ja bor iaf. i uppsala, så håll ögon och öron öppna för d é möjligt att ja säljer för att satsa på nå annat i mc väg...

Bifogat

• sukkan säljes.jpg
    sukkan säljes.jpg
    107.9 KB · Visningar: 147

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
heNkOne skrev:
möjligt att den här dekaltrimmade skönheten blir till salu snart.. beror lite på.. men ja bor iaf. i uppsala, så håll ögon och öron öppna för d é möjligt att ja säljer för att satsa på nå annat i mc väg...

Tjenare Henke, va länge sen... vart har du hållt hus :D Vadå ska du redan sälja din mc?? Du köpte den ju i sommras?

Rudis

A B
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
Yamaha R6 -99
heNkOne skrev:

den ser inte så billig ut ! :).. menmne.. jag vet en som ska sälja en för 10 000.. men jag vet inte hur den ser ut... ska kolla på den sen nåndag

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Originally posted by Esquina
jenare Henke, va länge sen... vart har du hållt hus Vadå ska du redan sälja din mc?? Du köpte den ju i sommras?

tjena tjena! mjah hockeysäsongen é i full gång här så ja har då inte mycke fritid längre ;).. å d é absolut inte alls säkert att ja ska sälja.. har bara blitt lite sugen att snygga upp en ny hojj :).. ajja, vi får väl se hur d blir med den saken...

heNkOne

Lycklig Sporthoj.com'are
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Originally posted by Rudis

den ser inte så billig ut ! :).. menmne.. jag vet en som ska sälja en för 10 000.. men jag vet inte hur den ser ut... ska kolla på den sen nåndag

ok, skulle jag få för mig att sälja så skulle den nog gå loss på ca. 20k..

Esquina

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
heNkOne skrev:
tjena tjena! mjah hockeysäsongen é i full gång här så ja har då inte mycke fritid längre ;).. å d é absolut inte alls säkert att ja ska sälja.. har bara blitt lite sugen att snygga upp en ny hojj :).. ajja, vi får väl se hur d blir med den saken...

Jo sant.. själv köper jag nästa vecka :)

Esquina

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
Rudis skrev:
ingen som har lust att spela in film med sin rg ?

Finns lite finnar som spelat in sköna filmer med en RG... Tyvärr så har dom tagit bort dom bästa filmerna, men någon finns fortfarande kvar. Här är länken iaf KLICKA

Lemon

,,,,,,
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -08
heNkOne skrev:

hehe, helhetsintrycket man får av den är att den är lite skabbig tyvärr...vet ej varför, bara känns så...

men men, den går säkert bra :crash

har haft en likadan men helt original i pedantiskt skick...sålde för 18500:-
köpte sen cagiva Mito Ev-99...där snackar vi snygg hoj!

Bifogat

• 87519.jpg
    87519.jpg
    19.9 KB · Visningar: 94
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...