Hampe #66 skrev:Aj aj...inte bra. hur lång tid tar det att läka?
Kommer du på besök fler ggr?
Isåfall ska jag vara med förberred...
Hampe #66 skrev:Kommer du på besök fler ggr?
Det är bara att komma uppHoly Rider skrev:Jag kan kanske vara med när jag laggt gipset?
kamikaze skrev:Det var ju otur att det inte kunde räcka med en stukning
blir väl ev. körning på torsdag igen. Då ska jag komma på riktig hoj istället så att jag med kan gasa lite
Hampe: Vi sänkte Nybergs hoj igår, så nu har han inget att skylla på när han kommer sist
Chris Husky skrev:Tror iofs att stukningen är det värsta, lätt att dra upp skadan igen. Men det är bara att linda det hårt & kasta kryckorna, så lätt blir ni inte av med mig!
Jag har ju en uppsättning nya slicks i garaget så nästa gång ska väl inte framhjulet släppa lika lätt. Det enda tråkiga är att det käkar upp däcken snabbt på det underlaget.
Chris Husky skrev:Självklart va jag ju tvungen att krasha igen Framhjulssläpp & hej asfalt. Lyckades dessutom med detta efter enbart ett fåtal varv, men efter lite återhämtning gick det fortsätta trots smärtor i foten.
Efter ett 6-timmars besök på sjukan idag visade sig smärtorna bero på stuckad fotled samt spricka i nått ben i foten
SM 570 RR skrev:hmm du har inte funderat på att skaffa en billigare hoj att krascha med ? Börjar bli rätt ofta nu..
Chris Husky skrev:Jag har ju en uppsättning nya slicks i garaget så nästa gång ska väl inte framhjulet släppa lika lätt. Det enda tråkiga är att det käkar upp däcken snabbt på det underlaget.
Nightwish skrev:När jag kollar på bilderna så verkar asfalten vara ganska smutsig, ser ut som
gamla leriga bilspår m.m. Kanske därför det är halt???
Nightwish skrev:När jag kollar på bilderna så verkar asfalten vara ganska smutsig, ser ut som
gamla leriga bilspår m.m. Kanske därför det är halt???
Kan någon messa mig om det blir körning på torsdag 0706 224663 Mathiaskamikaze skrev:Det är inte halt, tvärt om. Det är inte asfalt vi kör på utan betong, därför går det ganska hårt åt däcken. Men det ska mycket till innan det släpper.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|