Ännu en ny medlem!

_Gabriel_

Ny Här
Gick med
27 Aug 2006
Hoj
Letar...
allo!

Bestämde mig för ett tag sedan för att ta mc kort till våren. så nu pluggas det teori och jag spenderar hela dagen på den här sidan...

å appropå det. jag behöver ju inhandla ett fordon också! först kollade jag på en gs500e, men har nu fastnat för en xj600n. effekten räcker nog till iaf första året. men jag är lite oroad för sitthöjden. 77 cm har jag för mig. för lite för en kille på 181 ?:confused: :confused:

många från östersund här förresten??

*Chriss*

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
CBR600RR -04
willkommen willkommen! :hej

några tips om hojjar o sitthöjd har ja tyvärr inte :tungan

lycka till med körkortet :)

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
_Gabriel_ skrev:
2414772 allo!

Bestämde mig för ett tag sedan för att ta mc kort till våren. så nu pluggas det teori och jag spenderar hela dagen på den här sidan...

å appropå det. jag behöver ju inhandla ett fordon också! först kollade jag på en gs500e, men har nu fastnat för en xj600n. effekten räcker nog till iaf första året. men jag är lite oroad för sitthöjden. 77 cm har jag för mig. för lite för en kille på 181 ?:confused: :confused:

Välkommen å lycka till me körkortet!! Vill du ha en hoj me lite högre sitthoj å som e trevlig att köra så e min Bandit till salu:yoparty Kolla i mitt garage!!

Vurpan 40

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
Suzuki Bandit 1250 SA-08
_Gabriel_ skrev:
2414772 allo!

Välkommen....ska du ta kort för begränsad behörighet? Satsa på en 750 åtminstone...jag hade en Suzuki GSX 750 ef-84 som första hoj..kanon...

mosseb

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
Yamaha R1 2005
_Gabriel_ skrev:
2414772 allo!

välkommern och lycka till med kortet.

_Gabriel_

Ny Här
Gick med
27 Aug 2006
Hoj
Letar...
åh tackar för välkomnandet! (konstigt ord, finns det?)

okej ändrat mig lite i hoj frågan. om jag köper en gsxr 750, tidigt 90tal. tror ni det blir bättre?

oj nu spräckte jag nog min budget bara genom att tänka på det. men va ska man göra?:)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...