Ännu en ny medlem

Hell_Man

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
BMW r1200r LC
Hej alla killar/tjejer!!

Jag heter Fredrik och är 28 år. Bor i haninge söder om stockholm och jobbar på en bilfirma där. Har ingen motorcykel än, men det beror på att jag håller på att ta mitt A-kort nu först. Har nyligen klarat teorin, så nu är det bara det roliga kvar :) Verkar som ett trevligt forum med en massa trevliga människor. Nä nu är det väl bara att vänta in våren. Börjar övningsköra 15/4 :D

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Hell_Man skrev:
Hej alla killar/tjejer!!

Jag heter Fredrik och är 28 år. Bor i haninge söder om stockholm och jobbar på en bilfirma där. Har ingen motorcykel än, men det beror på att jag håller på att ta mitt A-kort nu först. Har nyligen klarat teorin, så nu är det bara det roliga kvar :) Verkar som ett trevligt forum med en massa trevliga människor. Nä nu är det väl bara att vänta in våren. Börjar övningsköra 15/4 :D[/QUOTE

Välkommen och lycka till med kortet :)

NeO

Krash Kungen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -01 R.I.P
Hell_Man skrev:
Hej alla killar/tjejer!!

Jag heter Fredrik och är 28 år. Bor i haninge söder om stockholm och jobbar på en bilfirma där. Har ingen motorcykel än, men det beror på att jag håller på att ta mitt A-kort nu först. Har nyligen klarat teorin, så nu är det bara det roliga kvar :) Verkar som ett trevligt forum med en massa trevliga människor. Nä nu är det väl bara att vänta in våren. Börjar övningsköra 15/4 :D

Välkommen!!

ännu en hoj grabb från Haninge! :D härligt!

/NeO :tummenupp

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Hell_Man skrev:
Hej alla killar/tjejer!!

Välis på dig !

Vad blir det för hoj ??

// TOK :fyllisar

Hell_Man

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
BMW r1200r LC
TokJohan skrev:
Välis på dig !

Vad blir det för hoj ??

// TOK :fyllisar
Vet inte riktigt. Jag kan inte köpa någon jätteny hoj. Jag kollar lite på Yamaha FZR 1000 och Suzuki RF 900r. Men jag kanske hinner ändra mig innan sommaren. Har du några bra tips?? Max 40000.-

Tomson

Brudmagnet=)
Gick med
30 Oct 2003
Hoj
K6
Välkommen Hellman !!! Kan du inte berätta lite mer om dig själv vi är väldigt nyfikna?
:banana

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...