Ännu en ny...

Attackmack

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
Ingen...
Jupp, jag har varken kort eller hoj, vet väldigt lite om märken motorer och i överlag allt på två hjul.
Det enda jag vet är att jag måste ta mckortet i en snar framtid. Hur det går o när det blir återstår o se.

SwedB

Nu utan fegrand
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
Suzuki SV 1000S -04 - Rör ej!
Välkommen! :hej

Hur och när? Grabba teflånen, ring runt till körskolorna och börja övningsköra? How about today? :) Givetvis kommer det att gå bra! :yoparty

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Hej å välkommen! :hej

Att ta mc-kort är ganska enkelt om man bara bestämmer sig :) Hitta en gammal 750, å en glad polare, sen kör du så mycket du kan, tar nån lektion å sen är det bara att köra upp! :)

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Välkommen.
Bara man vill och orkar så klarar man allt (dock ska man se till att slutföra det man påbörjat, annars blir det inte bra i framtiden) :tummenupp

Attackmack

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
Ingen...
tackar allihopa!

Det är ekonomin som sätter stopp för mina mcplaner. Jag har i flera år vetat att jag ska ta mckortet nån gång och det är det senaste året som jag verkligen blivit sugen.

Min plan (för tillfället) blir att försöka spara under vintern och förhoppningsvis köpa mig en passande hoj nästa vår och sen övningsköra den säsongen och försöka ta kortet sommaren efteråt.

Men planer förändras så ofta så jag vet inte hur det kommer bli. men man måste ju börja nånstans så sporthoj.com är ju en bra start iaf :)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...