Freya
Borde stå nå't kul här va?
Japp, här kommer ännu en tjej. Närmare bestämt PGH's bättra hälft. Jag drömmer om kort och hoj -07. Min våta dröm är en blå Ninja, och har varit så sedan tonåren. Jag måste ju få uppfylla min dröm, det är väl det minsta man kan begära? Klart tjejen skall ha en Ninja!
på PGH
Annars då? En liten tjej på 163 cm, dock är det mesta är stort hos mig, från kropp till skratt och hjärta. Massor av humör och temperament!
Jag bangar aldrig för att testa något nytt. Bästa sättet är att säga till mig "det vågar du inte" - då skall du få se att det händer grejer!
Arbetar som akutvårdssjuksköterska i Lund, är mamma till två kids, Arvid 5 år och Norea 3½ år. Ganska blyg men det är svårt att tro!
Japp, det var det det...
![Peta :7peta :7peta](/img/smilies/poke2.gif)
Annars då? En liten tjej på 163 cm, dock är det mesta är stort hos mig, från kropp till skratt och hjärta. Massor av humör och temperament!
Jag bangar aldrig för att testa något nytt. Bästa sättet är att säga till mig "det vågar du inte" - då skall du få se att det händer grejer!
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
Arbetar som akutvårdssjuksköterska i Lund, är mamma till två kids, Arvid 5 år och Norea 3½ år. Ganska blyg men det är svårt att tro!
Japp, det var det det...