Ännu en wannabe!

Kikka

Innehavare av B-kort!!!
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Sambons SV650 ;)
Hej hej!
Som sagt, ännu en wannabe utan hojkort...har inte B-kort heller för den delen :(
Har hitills läst över axeln på sambon (Fnutten) och även börjat "tjuvläsa" själv eftersom sambon helt enkelt läser här alldeles för sällan ;)
Har ju redan varit och studerat er IRL på Tivoli några ggr och ni verkar ju inte alldeles för farliga :hihi

Jag VILL ha hojkort!! Har kört hela 1 gång själv och var i himlen. Det har jag alltid vetat! Min plats är på en MC!!
Men, men... ska kanske försöka fixa B-kortet först och passa på att nöjesåka bakpå Fnuttens SV tillsvidare, men självklart ta alla chanser som ges att köra själv!!
Om det finns nån som känner att de absolut måste få vara handledare i närheten av Bålsta så ställer jag upp som elev :hej

Glad valborg!!!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Välkommen!

Men eftersom en SV e en tjejhoj så tycker jag att du ska ta den osså får fnutten tjacka en ny karl-hoj istället! (om ni inte e faggotter, vad vet jag) Hälsa den goa grabben förexten!!!

gringoo

Mästarn
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
ingen hoj just nu, DTn såld
RoLLER skrev:
Välkommen!

Men eftersom en SV e en tjejhoj så tycker jag att du ska ta den osså får fnutten tjacka en ny karl-hoj istället! (om ni inte e faggotter, vad vet jag) Hälsa den goa grabben förexten!!!
Haha ROller ja, mest karl av dem alla. Speciellt på crossbanorna :arsele

Kikka

Innehavare av B-kort!!!
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Sambons SV650 ;)
RoLLER skrev:
Välkommen!

Tackar för välkomnandet.
Tycker att du hade en bra idé där! Tyvärr så håller nog Fnutten hårt i sin SV, trots att det är en tjejhoj. Så jag får snällt finna mig i att bara få låna den när han känner för det eller sitta bakpå så slipper han oroa sig för att jag ska ha sönder hans älskling.:rolleyes:
Får hålla mig till hans andra... som finns 10 mil ifrån hos pappsen :huvet

HojTjejen

Guest
Kikka skrev:
Tackar för välkomnandet.
Tycker att du hade en bra idé där! Tyvärr så håller nog Fnutten hårt i sin SV, trots att det är en tjejhoj. Så jag får snällt finna mig i att bara få låna den när han känner för det eller sitta bakpå så slipper han oroa sig för att jag ska ha sönder hans älskling.:rolleyes:

Hej hej jag är oskå ny här och just blive av med han jag åkte med *S* eller ska man gråtta?? ja ja jag sak försöka ta mitt egna hojkort nu i sommar men vet itne vad som är bäst här i sthlm (kan bo hos vänner) eller uppe i norr där jag bor nu mera........skulle vara kul att träffa andra tjejer som har planer på att ta eget hojkort. :Bugar :Bugar :)

Psychodad

Varför tar semestern alltid slut?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Liten men naggande god KTM -12
Flyttar till Bålsta 1/6 (bor iofs inte långt därifrån nu heller), men har tyvärr inte åldern inne förr att vara handledare, har bara haft kortet i 2 år än. Sen kanske man inte är den bäste att lära av heller, vad vet jag...

HojTjejen

Guest
Psychodad skrev:
Flyttar till Bålsta 1/6 (bor iofs inte långt därifrån nu heller), men har tyvärr inte åldern inne förr att vara handledare, har bara haft kortet i 2 år än. Sen kanske man inte är den bäste att lära av heller, vad vet jag...

Hmmm det var ju synd får hoppas att man får tag på någon som kanske vill övningsköra med mej och kanske en tjej som har lust at ta samtidigt som mej. :)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Välkommen gumman! Kul att du äntligen tog dig i kragen och reggade dig. Nu återstår bara bikeproject.com och bike.se :tuttar
Kortet kommer vad det lider, ingen stress o press. Du får ragga handledare här på forumet, bara lägga upp en tråd! Du vet var jag finns om ni både skall ut o snurra och ni behöver barnvakt!

Kram!

Fnutten

Född med glid
Gick med
27 May 2003
Hoj
SVulstig
Välkommen älskling! :tuttar

Fortsätt med teorin duktigt nu så fixar vi körningen i sommar.

Psychodad skrev:
Kul med fler glada Bålstabor. Var i Bålsta hamnar du?
Gött med V-twinmuller i byn.

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
Masonit skrev:
Välkommen!

Men är det nån brud på detta forumet som har hoj. :rolleyes:

\Masonit
hallå har du glömt bort alla spammertjejer på forumet eller?

ps välkommen förresten.

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Ja.
Bikerbitch skrev:
Vågar du säga det där igen? :7peta

Ja varför inte? Vet mycket väl att du har hoj och en hel del andra tjejer. Därför jag la till den :rolleyes: . Men tycker de flesta ny reggade tjejer är hojlösa. Å det är ju.,. ja vad ska man säga, tråkigt.

\Masonit

Last edited:

Peaches

Peaches
Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Sv 650
DAAAARLING !!!!
Vad kul att du ÄÄÄÄNTLIGEN hittade in på Internet oxå - man träffar en massa utflippade människor här som den där totaly-crazy Fnutten !!
Lycka till med pluggandet - I´ll be waiting !!!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Skojar lite med dig.. ja de flesta är hojlösa. Men bättre det än könlösa.. :gnissla Eeek, det kommer med tiden vettdu. Peppa töserna vettja :tuttar

Masonit skrev:
Ja varför inte? Vet mycket väl att du har hoj och en hel del andra tjejer. Därför jag la till den :rolleyes: . Men tycker de flesta ny reggade tjejer är hojlösa. Å det är ju.,. ja vad ska man säga, tråkigt.
\Masonit

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Kikka skrev:
Tackar för välkomnandet.

Äh.... Han krashar ju själv så det gör väl inget om du krashar den lite oxå...

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Masonit skrev:
Välkommen! Men är det nån brud på detta forumet som har hoj. :rolleyes: \Masonit

Vi är några i alla fall..... :tungan

Fast jag tror antalet utan är större... men det ska väl ändra sig förhoppningsvis.. :tummenupp

Välkommen hit alla... som ska ta körkort o köpa hoj..!! :banana

HojTjejen

Guest
Madhonda skrev:
Vi är några i alla fall..... :tungan

Fast jag tror antalet utan är större... men det ska väl ändra sig förhoppningsvis.. :tummenupp

Välkommen hit alla... som ska ta körkort o köpa hoj..!! :banana

ja jag ska gör aallt jag man för att hitta en bra nybörjar hoj och ta körkort.
:)

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...